My kära dear vänner

23kommentarer

Lite mer info om utmaningen så jag kanske slipper svara på 1000 frågor efterråt.
(jag har ingenting emot frågorna, men jag har något emot mig som tydligen inte skrivit vissa saker bra nog)

1. NÄSTA SÖNDAG kommer första viktresultat att visas. Så det ni gått ner när ni väger er nästa vecka på eran dag, det är den vikten jag vill ha.

2. NEJ jag vill inte ha hela eran vikt, räcker med att ni skriver erat minus. (plus kan ju också hända)

3. TA DET LUGNT, kära barn, klarar ni inte 20 kg till midsommar? Fan på er alltså! Eller så inte, klarar ni t.ex 11 kg? Ja men fan vad bra ni är, det betyder iallafall att ni kämpat och försökt.

4. Veckoschemat som kommer varje vecka är absolut inget måste, vissa vill bara ha något att gå efter. + att det är det jag går efter. Vill ni göra vissa saker? Gört! Vill ni inte göra något? Skit i det.
Du bestämmer själv vad du vill!

DETTA SKA INTE VARA EN TÄVLING, DETTA SKA VARA KUL.

(med lite blod, svett och tårar gärna)

Hoppas att ni har förstått? Fler frågor? Skriv dom här så fyller jag på förklaringen.

Nu vill jag se på familjen annorlunda!

23 kommentarer

Pernilla

03 Jan 2011 20:16

Jag tar på mig ansvaret till att detta inlägg behövdes till 100% haha! Jag har ju under dagen hunnit med att missuppfatta det mesta av detta känner jag ;) Skämt åsido!



Sv: ABSOLUT BEACH 2011! Hahha! Har aldrig någonsin vågat säga så (ens när jag vägde 65) men nu ska det ta mig tusan bli bikinsäsong i år. Alldeles för längesen ;D

Linda

03 Jan 2011 20:19

Haha ok jag tror jag förstår nu ;-) Kram

Malin I Form

03 Jan 2011 20:21

Sv: Aha, men vad synd.. ja, vi får väl se hur det funkar!

Derya Bahceci

03 Jan 2011 20:23

Wow! Jag vet hur starkt psyke det krävs för att rasa i vikt och stå ut såsom du gör, beundransvärt. Keep it up!

Fanny

03 Jan 2011 20:26

jo, jag lånade din bild eftersom jag inte tog några egna. hihi, vare ok?

Jannica

03 Jan 2011 20:35

Hahahahaha, förlåt men jisses vilka hårda ord :D Attitydsfylld tjej :D

Jenny

03 Jan 2011 20:42

haha jag kollar oxå på familjen annorlunda :D

Fia

03 Jan 2011 20:44

Ja men va kul när vi e så många som kämpar tillsammans! Detta kommer bli kanonkul :)

Tess

03 Jan 2011 21:00

Enligt GI-viktkoll kan jag gå ner 25kg på 3månader och jag tror inte det är helt omöjligt, med tanke på att jag gick ner 15kg på 1,5månad :D så jaa det är va jag vill :D

carolina

03 Jan 2011 21:13

kör inte du efter lchf?

charlie

03 Jan 2011 21:17

ahaaaaaa dt var ngn som hade skrivit t dig haha helt hjärndöd idag sorry!



aha men dt står på den saken längst upp att du har gått ner 30,3 sist var dt ju 30,1?



Puss :)

Karro

03 Jan 2011 21:27

Allt är glasklart nu! Hehe. ;)



Sv: Haha, kan ju berätta att det Var sjukt gott :D Det är la bara att komma så slänger jag ihop något gott ^^

charlie

03 Jan 2011 21:29

hehe ok men du har gått ner mer sist vi pratade iaf :P awsome!



Checka in dt jag skrev om byxhändelsen idag :)



Okej hur har du vägt dig hittills? Varje vecka?

charlie

03 Jan 2011 21:29

hehe ok men du har gått ner mer sist vi pratade iaf :P awsome!



Checka in dt jag skrev om byxhändelsen idag :)



Okej hur har du vägt dig hittills? Varje vecka?

melissa

03 Jan 2011 21:29

jätte jätte jätte fin blogg:D

Karro

03 Jan 2011 21:35

Sant, så sant. Men men :)



Hahaha. Det är bara att komma det! Jag älskar att laga mat, men det är så tråkigt att laga till endast en person. :P

Fia

03 Jan 2011 21:35

Sv: Ja jag e nöjd med mitt promenadband, men har också 2 mil till ett bra gym.. Eller har ett gym i byn jag bor men de e inte så mkt o hurra över så de blir en hel del promenadband eller crosstrainer framöver :)

rumptott

03 Jan 2011 21:47

jaha..

men hur mkt kostar en sån där op??

o hur säker är den? ja mena.. råka man äta för mkt en dag töjs magsäcken då lr? =/

nyfiken mest bara.. sammlar lite information om allt möjligt för att uppnå bästa resultat för min del =D



kram

rumptott

03 Jan 2011 21:51

japp japp jag kom iväg =D hehe e så stolt över mig sj =D hehe..

kram

carolina

03 Jan 2011 22:03

ingen aning vad du gör :)

Sanna

03 Jan 2011 22:27

Tack vare detta inlägg så har jag nu stenkoll på läget och hur allt ska gå till! :)



Svar: Men det ska göra lite ont också, då känner man ju att det ger något ;P



Ahaa, okej jag är alltså lika gammal som dig :P

Emma

04 Jan 2011 00:03

Men jag förstår inte... ska man skriva sin vikt till dig bara och sedan publicerar du den och sedan får man skriva vikten en gång i veckan och sedan så kommer det upp utmaningar..? Som typ vadå? :b Förlåt om jag är seg!

Karro

04 Jan 2011 10:59

Haha okej :P



Ja. Det är ju det =)

Kommentera

Publiceras ej