Malin H har ordet!

15kommentarer

"Hej på er alla utmanare och övriga läsare av härliga Josefines blogg!

Jag började min viktresa i september 2010 och har hittills gått ner drygt 13 kilo genom att äta rätt och träna rätt. Jag har provat dieter förut, såsom Nutrilette, GI och LCHF men ingen har fungerat som jag har velat och därför valde jag att börja räkna kalorier. Det är egentligen en lätt ekvation, kalorier in - kalorier ut, som fungerar utmärkt för mig och min livsstil. Sedan jag började dieten har jag inte bara gått ner i vikt utan även blivit starkare både fysiskt och psykiskt. Från att ha hata idrotten i skolan till att mer eller mindre älska att åka till gymmet och få jobba lite. Lite rolig information är att jag numera lägger mer pengar på träningskläder och träningstillbehör, än på vanliga kläder.

Jag tycker om att variera min träning och vill testa på det mesta men har hittills fastnat lite extra för BodyCombat, afrodans, BodyBalance och simning. När det gäller träningen har jag som mål att kunna springa Göteborgsvarvet i maj, samt att bli gruppträningsinstruktör som är en dröm jag har haft sen jag började träna regelbundet.

Mitt viktmål är att sammanlagt gå ner 34,4 kilo så jag har alltså en hel del kvar och därför valde jag att gå mer i Josefines utmaning som innebär -20 kg fram till midsommar. Om jag klarar det återstår att se, men om inte annat kan jag vara stolt över det jag har åstadkommit i alla fall och det tycker jag att NI OCKSÅ SKA! Kämpa på allihopa!"

Malin Holm
http://maliniform.shapemeup.se




Ni andra som är med i UTMANINGEN, läs gärna detta inlägg och skicka ett inlägg som Malin gjort som jag sen kan publicera här inne på bloggen. Vore så kul om alla ville synas!
Imorgon kommer nästa tjej på listan.

15 kommentarer

Johanna

10 Jan 2011 21:21

Ja, vi vill ju veta, så skriv på ;)



Ja, det är mkt roligare nu med systemkameran än med min digital kamera som sög något så enormt. :)

Eleonore

10 Jan 2011 21:40

Vilken inspirerande tjej! Kul att andra delar med sig av sin historia :D

Haha ja det har du rätt i, det är väldigt matrealistiskt med Alla hjärtans dag men jag gillar det ändå :P

Linda, -4.3 sen 3/1 2011

10 Jan 2011 22:03

Hihi nu är du uppe i två bloggar Malin :)



Jag kan tänka mig att man har miljoner frågor i ditt läge så att skriva upp dom är nog inte fel...



Jadå det höll sig igenom bägge passen, är trött i kroppen men pigg i huvudet. Så nu blir det till att varva ner en massa :)

Jannica

10 Jan 2011 22:24

WIIIIE MALIN!!! DU KOMMER KLARA DET!

Malin I Form

10 Jan 2011 22:44

Oj oj, ser mitt face överallt nästan ju ;) Tack tack!

MODEMARTIN

10 Jan 2011 23:48

Va kul att du är med och tävlar!



Är allt bra med dig annars? :D

charlie

10 Jan 2011 23:48

Hihi vad söt du e gummanthanks, när e nästa vägning?

MODEMARTIN

10 Jan 2011 23:52

Haha kul kommentar ;) Det är toppen, lite trött nu dock ;)

charlie

10 Jan 2011 23:55

oh vad spännande! :) Ska verkligen kika in på onsdagen, ska försöka fixa ett måttband denna veckan så att jag kan mäta lite vid den 15e, ska ju sj snart väga mig . i feb. snacka om att jag har dödsångest, har ju ej ens tränat på 5 v. men nu har man bokat in fem pass på sats så då kör man :)

Linda - En Vimsig Mamma

11 Jan 2011 00:49

ja man kan alltid hoppas =) kram

Rumptott

11 Jan 2011 07:19

hehe ja folk e mer nyfikna o intresserade än vad man tror =P



kram

Eleonore

11 Jan 2011 08:41

Ja det är det jag försöker säga! Alla kan inte gilla allt :D

Linda, -4.3 sen 3/1 2011

11 Jan 2011 08:46

Lungt, trodde inte jag skulle vinna ändå :)



Allt väl idag?

Fia

11 Jan 2011 09:08

Sv; ja all tid på crossen hoppas jag ger ett finfint resultat på fredag :)



Alltid lika kul med såna här inspirerande inlägg :)

Trees

11 Jan 2011 14:07

åh titta malin :D henne gillar vi!

Kommentera

Publiceras ej