Lotto, miljoner vinnare, miljoner kronor, noll JD!

9kommentarer

Jag ÄLSKAR att spela, hell, jag spelar kanske 5 gånger i veckan, ja jag vet det är mycket.
Men vi har ju liksom lotto (en vacker dag vinner jag miljonerna) keno, lången, mixen, odds whatever!

Jag älskar även somrarna, vem dont?

Vädret, glass, kjolar, bada, sola, semester och allt det där. + Bilbingo - såklart! Det högsta jag vunnit själv på bilbingo är 900, men jag tror på storvinst till sommaren.
Som den aktiva spelare jag är, så är det något man aldrig få bli av med. (nej inte pengarna) utan tron!
Och humöret kanske, för jag blir galen när jag förlorar, världens sämsta förlorare, på ALLT!

Det första jag började att spela var lotto, för mina föräldrar gjort det i massor med år så jag tyckte det lät roligt och självklart ville ju jag också prova med det. Välja ut sina favorit nummer och hoppas på tur.

Bästa med lotto är ju även att man kan lämna in för flera veckor fram, dåligt minne som jag har så funkar det kanon bra för mig. Då vet man att man alltid är med i matchen, även om det är en större summa att betala just vid tillfället så är det ju ingenting du tänker på 3 dagar senare direkt.
Det är ju två dragningar i veckan, vilket är bra, snålt om det bara varit en. Tycker jag alltså. Givmildhet är mitt favorit ord ska ni veta!



Jag vet att man kan rätta sina rader på internet, lotto resultat onsdag! Jag gör det varje vecka!

Men något jag däremot inte testat är att spela lotto på internet, hel sjukt att jag har missat det egentligen.
Är det någon som gör det? Vinner ni? Tar ni mina pengar?

Tror jag ska pröva på lyckan med lite internet lotto, men lugn, jag kommer aldrig bli spelberoende.
Jag har inte dom pengarna.. än, haha!

Kolla in dessa lotto resultat liksom, vem vill ha pengarna? Säger du nej så ljuger du.

BTW! Såg någon som vann 214 miljoner förra året,  214 jäkla miljoner? Undra om man skulle bli galen av dom pengarna? Öh nej, med tanke på hur galen jag är utan så skulle jag nog inte bli det.
Åh vad lycklig jag skulle vara med lite miljoner i fickan!

9 kommentarer

din skratt guide

12 Jan 2011 12:31

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

Tigerhonan

12 Jan 2011 12:41

Haha jag spelar inte för pengar längre :P gick för långt när jag gjorde det och slösade bort massor med pengar hela tiden :/



haha ja ;D blogg.se segar för mig med när jag ska gå in på bloggar ibland, blir bara vitt med 502 felmeddelande..

Sanna

12 Jan 2011 12:42

Lite galen skulle nog jag bli om jag vann över 200 miljoner, men galen på ett bra sätt, glad-galen typ! ;D



Men du är inte ensam om att vilja vinna lite pengar :P Iof så spelar jag aldrig något så det försämrar ju oddset en aning..

/Sanna

Linda aka Tokmorsan

12 Jan 2011 13:02

Delar du med dig lite om du vinner till en fattig morsa eller ;)

Jenny

12 Jan 2011 13:16

Just nu så ÄR jag miljonär...för jag har en trisslott ligger här hemma som det är 50 kr i vinst på -vilket ju betyder 2 nya lotter och CHANSEN att bli miljonär ler



Jag vann 10 000kr på en ordjakt i Aftonbladet i somras - just för att jag SKICKADE IN svaren...ofta så löser jag korsord och andra tävlingar i just tidningar, men skickar inte in, och då kan man ju faktiskt inte vinna.



Så ett av mina nyårslöften är att jag ska bli bättre på att skicka in tävlingssvar och faktiskt skickade jag iväg ett kuvert igår med lösningar på ALLA korsord i förra veckans Allas... :)



kramen

Rumptott

12 Jan 2011 13:20

tror inte man blir lycklig av för mkt pengar.. då har man ingenting o sträva efter sen ju för att känna de där lyckoruset när väl pengarna kommer =P



kram

Eleonore

12 Jan 2011 13:27

DEt är riktigt kul att spela faktiskt, men själv blir det bara någon triss då och då. Vunnit något stort någon gång?:)

Fia

12 Jan 2011 14:28

SV: Ja men jag va tvungen o lägga in en kommentar om de hela. Nu e de bara o kämpa på :)



Haha jag säljer lotto osv så jag spelar typ aldrig ;) Har en andel i ett travbolag men de e allt :P Ibland spelar jag o kompisen Lotto ihop men vi har inte vunnit något så vi har gett upp för tillfället ;D

Linda - En Vimsig Mamma

13 Jan 2011 13:22

vart brukar du spela bilbingo då? kram

Kommentera

Publiceras ej