Låt änglarna leda dig rätt, X

4kommentarer

Dikt nr. 5 a'la Håkan Hellström / Göteborg projekt. (faktiskt min favorit)

På räls

Tretusensexhundra sekunder
sä sä stjärna
du, jag               och en dansande jävel
hjärter dam  hjärta  spader kung
trollbindande röd färg                snapp
rykande pinne
elva tomburkar med pant
bedövande        bedrövligt bedårande
illaluktande ljusblå nia
snart hemma


Dikt nr. 1 HÄR <- och dikt nr. 2 HÄR <- och dikt nr. 3 HÄR <- och dikt nr. 4 HÄR <-
Bra att veta också är att dikterna är skrivna från saker jag varit med om, saker jag gjort och upplevt.

4 kommentarer

Johanna

01 Jan 2011 18:23

Ja, det är så tråkigt så det finns inte.... jag ville ju han skulle leva för evigt :(

BENITA

01 Jan 2011 18:35

sv: Jag bor i Eksjö! en jättefin stad!

anna

01 Jan 2011 18:56

håkan är grym! :)

rumptott

01 Jan 2011 20:00

nej precis =)

Kommentera

Publiceras ej