Katta har ordet!

11kommentarer


Hallå i stugan! Kattasfett på plats för ett gästinlägg! Jag är så grymt lycklig över denna utmaningen som JD här har startat! Inte bara att vi går ner i vikt, utan vi har alla fått tillfället till att upptäcka massor med nya bloggar och människor som går igenom samma sak som man själv gör. Jag har alltid sagt det och jag säger det igen, tillsammans är vi starkare. Jag har skrivit ihop några tips på hur jag personligen tycker att man lyckas bäst! Jag vill även påpeka följande, detta är ingen tävling, detta är något vi gör tillsammans, så se aldrig någon som en konkurent, utan hjälp varandra istället, det vinner vi alla mycket mer på!!!
Tack till JD för att jag fick tillfället till att gästblogga! JD stumpan, du är vass, grym och helt otrolig. En mer ödmjuk person får man gott leta efter!! På återseende allesammans Stor kram till er från Kattasfett



Ni andra som är med i UTMANINGEN, läs gärna detta inlägg och skicka ett inlägg som Katta gjort som jag sen kan publicera här inne på bloggen. Vore så kul om alla ville synas!
Imorgon kommer nästa tjej på listan.

11 kommentarer

Johanna

06 Jan 2011 21:16

haha nej det vet jag du inte mena :)



kasst med feber, det suger. det har jag sluppit, jag bara bara så ont i örat! :(

Fia

06 Jan 2011 21:20

SV: Ja Step up har jag sett, alla dom filmerna. Dom e ju bäst :D Har precis laddat ner Save the last dance, får se om dom e bra :D



Va roligt med gästinlägg :D

Tigerhonan

06 Jan 2011 21:52

haha jag förstår det :D nejdå, så länge du inte vill har jag inte med det :D



åh just det, skulle maila om det med ja :P

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 22:16

Vilket toppen inlägg hon har skrivit. Humm mitt blir inte så bra dock, men kul att det ska komma upp :)



Ja det är viktigt för sist så gjorde jag inte det och de gick åt skogen.

Sanna

06 Jan 2011 22:44

Jag kan inte annat än att hålla med Katta helt och hållet, jättebra skrivet! :)



JD: Men det måste väl ändå vara kul att få på sig byxor som är några storlekar mindre än vad du hade innan?



De kläder jag köper nu är antingen L eller 46, Hm´s byxor i storlek L glider på bra utan att fläsket hänger ut över byxlinningen :D Hade tidigare aldrig mindre än XL.

Nett

06 Jan 2011 23:14

Härligt att det går framåt i utmaningen och att den är uppskattad :) Ni är duktiga!

Rumptott

06 Jan 2011 23:44

hehe japp det är jag så nu vet du det..

min man som fick ett utbrott på mig.. =P

men istället för o få ett ubrott jag med så skrev jag av mig på bloggen istället.. =D

kram

Linda - En Vimsig Mamma

07 Jan 2011 00:24

ska försöka hinna slänga ihop några rader imån =)

Bra skrivet, ska kika in till Katta också! =)



japp tiden går FÖR fort =/ kram

LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

07 Jan 2011 07:45

Jättebra tips det där! =) De stämmer verkligen! Och härlig bild ni fått till också! =D



SV: Vad kul att du också vill bli författare! Vilken genre skriver du i? =) Så fort jag är klar med boken, så skickar jag den till olika förlag, håller tummarna och väntar! =) Sj då?

bantarbritta

07 Jan 2011 08:42

Kul med gästinlägg! Tack Katta för dina kloka ord!:)

My

07 Jan 2011 16:16

Härligt!

Kommentera

Publiceras ej