Jobbigt men värt

8kommentarer

Begravningen igår var ren smärta, det var så sorgligt.
Värst var det när Åsa (dottern till hon som låg i kistan) gick upp och talade för alla i kyrkan, världens finaste tal och så stod hon och var så ledsen samtidigt, jag hållde på att tappa andan nästan!

Grejen är ju att jag inte kan gråta bland en massa folk, och att hålla inne, ögonen svider, näsvingarna flyger och halsen svider. Ändå kommer det tårar ner till slut och näsan blir snorig, det är så jobbigt.

Till en stad jag är på vandring,
synden där är utanför.
Livets träd står där i blomning,
där som rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.

Svårigheter här vi möta.
Satans snaror här förför.
Inga frestelser i staden,
där som rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.

Nära, kära är hos Jesus,
skaror sjunger nu i kör.
Väntar på att jag skall komma,
dit där rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.

8 kommentarer

Jannica

28 Jan 2011 13:44

<3

Emma - mitt fatass

28 Jan 2011 13:53

Jag var med på begravning för några veckor sen. Hemskt är det.



Här kommer mitt resultat:

Mitt fatass(fredag) -2,7 kg

Linda - En Vimsig MAmma

28 Jan 2011 14:12

JA de kan jag tänka mig, sist jag var på två siffrigt var 2006 då vill också dit! ja bra med att de är en massa minus! kram

Anonym

28 Jan 2011 14:19

Kramar i massor!!!



Grattis till under 100 gränsen, är så stolt över dig!!!

KRAM

Linda aka Tokmorsan

28 Jan 2011 14:30

Begravningar är alltid sorgsna och hemska även om så inte ens känner den som ligger i kistan!

rumptott

28 Jan 2011 14:53

heeej..

har vare liiiite mkt på kort tid här sorry..

=P

men har för mig att jag skrev t dig i söndags? o sa att jag gått ner 3,6kg pga magsjuka?? =P

haha..



men men aja.. =P

vet inte redigt så.. men jag har nog gått ner tre sen vi började.. =P mer har de inte hunnit blive.. =P



så rumptott från start har jag gått ner 3kg varken mer lr mindre.. =P



minns inte när vi började med detta =D haha..

hoppas allt e fint med dig. o grattis t två siffrigt ^^



kram

Anonym

28 Jan 2011 17:58

okej så ca 75 kg? Hur lång e du?

Hehe men gumman jag väger nästan 73 kg o antar att du har sett min mage? Du kmr fatta sen också när du har gått ner ytterligare. Jag förstod aldrig när ngn var normalviktig eller smal vrf ville gå ner mer, men handlar mkt om hur man mår och vill se ut. jag vill kunna ha en lägre vikt som jag kan pendla ngt kg hit o dit utan o ta livet av mig .. ah du fattar? men tack hjärtat <3



jo da dt e ganska nytt o vi har ej haft så mkt tid för varandra än men antar att dt känns OK :) e rädd o bli hjärtkrossad igen bara ..



jo jag förstår dt :( skulle dt va ngt e jag här om du vill prata <3



donken

29 Jan 2011 01:06

låter vackert.. men usch att behöva begrava nån man kände, alls! :(

Kommentera

Publiceras ej