Jag har inte ärvt hennes brain

26kommentarer

Mamma: Ska vi se män som hatar kvinnor?
JD: Nej den såg vi ju nyss, ta tvåan.
Mamma: Vilken är det då?
JD: Flickan som lekte med elden.
Mamma: Tjejen som lekte med älgen...
JD: FLICKAN som lekte med ELDEN?
Mamma: Jaja, dom står ju i ordning i hyllan ändå. Här är den, lustslottet som sprängdes.
JD: SUCK! Det är trean.
Mamma: Ja men då står dom fel. Där!
Filmen in i DVD'n.
JD: Men det står ju män som hatar kvinnor på skärmen?
Mamma: Då måste den också stått fel!
JD: Suck in the huck!

26 kommentarer

rumptott

08 Jan 2011 15:19

jaha =P haha hääärligt =D

japp mega massa duktig är jag haha =D



=P

fick du mitt mail igår lr?? =P





kram

Tigerhonan

08 Jan 2011 15:32

Haha vilken smart mamma du har! :D



Haha kanske det men det mesta är använt någongång :P Så tror inte så många vill ha det xD



Jag kan ordna en kopia av den till dig annars om du vill ha :) Den är bra och man blir svettig av den xD Måste börja köra den igen snart ju :D Jaså, vadå för något :D?

Eleonore

08 Jan 2011 15:35

Hahah inte lätt att hålla reda på alla filmer :D

Fia

08 Jan 2011 15:35

SV: Ja plump e askul :D



Ja jag har hållt mig hela veckan tills igår för då tog jag några godis bitar men jävlar va de suger i magen ibland när man går omkring i butiken ^^

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

08 Jan 2011 15:40

Ja länge leve rocken alltså. Lyssnar knappt på något annat.



Haha som det kan bli ibland :)

Ni har ju i alla fall inte tråkigt...

katta

08 Jan 2011 15:43

HAHAHHAHAHAHHAHA ÄLSKART! HAHAHAHA NOOOOOO DONT DIE ON ME! <3 jag är hos en kompis. Idag är jag less_cheej_90 vet ej varför :s

Katja

08 Jan 2011 15:45

Hehe.. :o)

Säg till din mamma också det heter "LuFtslottet som sprängdes! ;o)

Haft en bra helg!?

Karro

08 Jan 2011 16:05

Varför gillade du inte att träffa en dietist?



Ingenting bestämt än. Så vi får se. Jag håller det lite avvaktande nu för att se hur det blir med dessa jobb. :)

Johanna

08 Jan 2011 16:18

Haha hoppsan! :)



Ja mens suger glad jag slipper det :P

Katta

08 Jan 2011 16:19

Nej sluta säg inte sååååååååååå :( DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!! efter mig ;) Hahahah...



jag vet inte...kanske ska ha mens snart, du har smittat mig kanske? :O <333

Karro

08 Jan 2011 16:25

Tackar :)



Ah.. Vad tråkigt att det inte fungerade för dig.. Jag hoppas verkligen att jag får en bra.. För om det känns bra med henne så kommer det bli så mycket lättare att gå ner i vikt. :)



Jag hoppas på jobben också :P

Johanna

08 Jan 2011 16:43

p-stav är ordet :)

Katta

08 Jan 2011 16:54

JD!!! Vet du att jag är plats nummer 1 i hela universum!!! Då gör det dig automatiskt till nr 2 I UNIVERSUM!!! Det är en bra placering, men OM det känns bättre så delar vi första platsen ;) KRAAAAAAAM!

rumptott

08 Jan 2011 17:15

hehe okej.. skulle bara kolla =P hehe..



ville bara tjecka så jag inte skrev t någon annan tomte hehe..

kram

Fia

08 Jan 2011 17:20

SV: Ja men jag har ett jävla sockerberoende men att tugga tuggummi e bra men jag blir bara mer hungrig av de så undviker de också! Men utan allt socker i 4 1/2 dag e nästan rekord för mig! Men har vart hård o kommer va hård. Bara lördagar ska de va godis men gud va svårt de e :D

Tigerhonan

08 Jan 2011 17:40

Hehe ja :)



Ja, om du har skivor för att bränna med så kan jag lägga upp den på min server så fort vi har fått fast bredband :) Kan skicka en utbränd kopia på posten också :) Haha okej, fan vad coolt :D du måste kolla vad det heter, hade vart grymt och ha sånt spel :D

Linda

08 Jan 2011 17:47

ha ha ni är inte kloka S

tess

08 Jan 2011 20:48

hehe vad roligt ;)

Karro

08 Jan 2011 21:35

Jag hoppas det faktiskt =)



Håller både tummarna och tårna! :D

Karro

08 Jan 2011 23:03

Ja, det är en film om två homosexuella killar.. Kommer ett inlägg inom 10min om varför jag gillar den filmen, förutom att den är sjukt bra.. ;)

Karro

08 Jan 2011 23:20

Hehe, det är inte så konstigt att du inte visste. Har inte skrivit om det i någon blogg innan. Men nu orkar jag inte dölja det i bloggen längre. Är ju öppen om det irl så. :) Det var bland annat en gång då jag var ut på krogen med en tjej jag dejtade med. Vi strulade lite, som nykära par gör, och då fick vi en kommentar av en kille att det var bättre än på porrfilm. Det var inte kul att höra.. Sen har man fått höra att det är äckligt, onaturligt etc. Vi hbtq personer är ju inte alls annorlunda, vi är ju precis som vem som helst. Det är det som gör mig så förbannad. Man kan ju inte bestämma själv över vem man attraheras av :S



De visar snart En riddares historia på 4an... Älskar den filmen också :P Heath Ledger var underbar... Gråter också till Brokeback M. :)

Karro

08 Jan 2011 23:34

Jag sörjer också, så är lite av ett freak jag med;) Så nu försöker jag komma över förlusten av både Heath och Michael Jackson...



Jag har inte vetat hur jag ska lägga fram det hela i bloggen bara. Det är därför det inte tagits upp tidigare. Jag blir också sjukt förbannad. Jag vet personer som har blivit hotad till livet pga deras sexualitet. Och jag vet de som inte vågat komma ut för familjen och försökt dölja det länge. Och de har mått sjukt dåligt pga det. Det tog flera år för mig att komma ut för mina vänner och familj, tyvärr.. Men alla mina vänner och familj har tagit det bra. Det är ingen som har vänt mig ryggen.

Jag har haft en hel del diskussioner/debatter om detta. Och man blir fortfarande förvånad över hur trångsynta och puckade vissa människor är.

Karro

08 Jan 2011 23:57

Mmm.. Han var verkligen the king of pop! Det finns inte, och kommer aldrig finnas, någon som han!



Väl talat! Det finns inte någonting fel med att älska någon annan, oavsett kön etc. Vet en person som blivit förföljd och mordhotad pga sin läggning. Hans historia var långt ifrån rolig att lyssna på. Och tyvärr så vet jag inte om han lever idag. =/ Men jag hoppas det.

Karro

09 Jan 2011 00:48

Tyvärr så var det en som jag kände =/

Karro

09 Jan 2011 10:59

Tyvärr så blev han utvisad från Sverige, för att migrationsverket inte ansåg att det var en skälig anledning för honom att stanna. Så har inget nummer till han alls =/

Anonym

10 Jan 2011 15:39

Haha, wtf. ;D

Kommentera

Publiceras ej