Jag har blivit tråkig

5kommentarer

Jag är inne i en bok period nu, kan inte sluta. Sedan förra inlägget har jag läst två böcker, har redan plockat fram en hög att välja ut nästa offer ifrån. Kan någon stoppa mig please?

Är det något jag borde göra så är det ju sova.
6.30 ringer klockan imorgon, fattar ni hur sjukt tidigt det är för mig. Inte gått upp före 7 på evigheter.

Jag är så stressad och nervös hela tiden så hinner inte ens träna.
Idag gick jag en promenad, alltid något.

Nu ber jag till vem som helst om lite ordning och klarsynthet imorgon innan jag går och lägger mig.

Ska läsa en till bok nu.. en stund.. bara! God natt!


En bild från slutet på förra året när alla mina böcker ramlade ner från en hylla rakt på . Gissa hur mycket jag skrattade, haha. Nu har jag minst dubbelt av böcker. Välkommen den som vill!