Ibland kanske man ska vara tyst

24kommentarer

Jag och Ellen gick vilse igår. I Hofors, vissa vet ju hur litet det är, för er andra: tänk på en liten håla - halvera den, så har du Hofors. Där gick vi vilse när vi skulle från en adress till en annan.

Efter lite snurr och fel håll, så kom jag på att jag har ju Kjell min smällkaramell! (min iPhone alltså)
Han har ju GPS i sig vettja, så ett tag körde vi med den för att hitta till adresser. Sick, jag vet.

Men hallå, vi var ute typ 1,5 h och gick. Enligt ett program är det 506 kalorier, hoppas bara att jag fick i mig 506 kalorier igår, inte bra att gå minus.
Fast jag har börjat skärpa mig med målen nu, äter något var tredje timme, bara för att få i mig.

Tänk på det alla, får ni i er för lite så blir kroppen i svältläge och då kan du gå upp i vikt istället.
Och vem vill det? Jo vissa. (dom som har omvända problem) MEN INTE JAG! Nu kör vi!

24 kommentarer

Rumptott

13 Jan 2011 09:07

hehe låter lite som min kusin haha =P aja tur ni kom rätt t slut iaf =D hehe..



kram

Linda aka Tokmorsan

13 Jan 2011 09:10

Jag vet ett jävla gissel detta med mat. jag är inte hungrig och får tvinga mig att äta :( Min kropp är verkligen inställd på svält för här rasar inga kilon trots litet intag av mat :( Skärpning på gamelkärringen här eller vad säger du?

sofia

13 Jan 2011 09:14

Oh vad duktig du är, bara att kämpa så att säga!! Kram kram

Eleonore

13 Jan 2011 09:29

Tror inte folk tänker på att man faktiskt kan gå upp i vikt av svält med. Kroppen samlar ju på sig alla saker i maten då och bygger upp ett fettlager så man överlever. :) Bra att du skrev det!



Ja programmet var riktigt bra, men lite mesig i jämförelse med de amerikanska domarna :D

Jessi Fox

13 Jan 2011 09:42

asså vadåååå.. du kan ju läsa kissans blogg. hon äter ju bara 500 kalorier. hehehehe ;)



förresten får du väl fan bra mat hemma?

Katta

13 Jan 2011 09:58

Josefin! Vad roligt att jag inspererar dig! Lite tråkigt dock att du måste härmas titt som tätt...börjar bli lite sne på det nu faktiskt!! Hahahahaha ;) NOOOOOO inte vita lakanet, i got it okej!! I GOT IT!!! :D

Katta

13 Jan 2011 10:14

Jaaa det lät ju nästan bra...lika bra kanske så vi får detta överstökat, tycker det är så fruktansvärt jobbigt med härmapor.... :( less_emo_cheyyy_sweet_girl_90 </3

Linnea - mamma till Freja

13 Jan 2011 10:27

Bor du i Hofors? Jag är född där, men flyttade därifrån när jag var 10 månader. Dock har jag typ halva min släkt kvar där uppe =P

Bibbi

13 Jan 2011 10:28

WOW vilken skillnad på bilden!

Kanonduktig du är :)

Ja jag är nyfiken på hur det blir där

nu efter de bytt ägare.Blir att testa framöver :D

Vad händer denna torsdag då?



Kramar om

carolina

13 Jan 2011 10:34

tackar :)

Fia

13 Jan 2011 10:38

SV: De e bara o komma så får du åka med på en sväng! Ge mig sommar nu! E så trött på detta skitvädret :(



Haha iphone e superbra o ha i alla lägen :D

Sara | - 10,9 kg

13 Jan 2011 10:49

Haha bra jobbat tjejen! Nu ska jag ta mig en saltgurka bara för att :P

Rumptott

13 Jan 2011 11:07

haha vad då tyckte du inte de verkade så smart?? =P haha..



aja men han sov inte nått på hela natten sen knappt iaf.. han var för täppt i näsan =/

kram

Jessi Fox

13 Jan 2011 11:21

hörrö ja skojade bara... kjell är inte en bra vän. ät o va lycklig! ;)

Eleonore

13 Jan 2011 11:26

Bra att du är med! Finns ju chanser kvar :D

Sanna

13 Jan 2011 11:30

Jobbigt att gå vilse :P



Kämpa på med maten nu för jag vill inte att du hamnar i svält läge då du är så duktig annars! :D

Malin I Form

13 Jan 2011 11:31

Nee, inte bra att få i sig för lite kalorier!

Karro

13 Jan 2011 11:32

Hahahaha illa du. :P Fast jag skulle inte hitta i Hofors heller. :P



Hehe nej, det var inte alls bra att vara uppe så länge. Men var för pigg för att sova.. Jupp. Bilder kommer upp senare då jag är nöjd över det jag gjort :P



Haha ja, visst är det ? :P Då får jag Ben för mig själv också :P

Jenny

13 Jan 2011 12:58

Då man går på Cambridgekuren äter man 470 kcal /dag och det räcker för att man inte ska hamna på svält och börja lagra, och gå ner i ivkt istället. Det som jag tyckte var svårast var just att KOMMA IHÅG ATT ÄTA! Låter helt sjukt, många förstår inte att man kan klara sig på "bara" 3 shakes/soppor på en hel dag, men mitt dilemma var att hungern försvann helt, så jag fick "klocka" mig för att komma ihåg att äta.

Nu har jag i 2 dagar fått i mig 3 shakes/dag och det ser jag som ett friskhetstecken, även om magen fortfarande krampar... :)



Go girl!

Mrs.Distinguished

13 Jan 2011 14:10

himla duktig du är

Katja

13 Jan 2011 14:16

Jadu.. jag vet inte om jag pallar att logga in här mer, när jag ser att du efter en gbp op inte äter ordentligt o äter bara 500 kcal o det är att svälta sig själv :/

charlie

13 Jan 2011 15:07

hehe okej va nice :)



grattis t den stora skillnaden



passa dig med detta m kalorierna ej bra man kan utveckla ätstörningar hur lätt som helst. börjar bli orolig!

Jenny

13 Jan 2011 17:10

Tur att du hade "Kjell" med dig då,hm tror det börjar bli dags för mig snart oxå. :)

Gått vilse har jag också gjort....i lilla Vibble på Gotland :P Det var typ 99 nån gång...

Anonym

13 Jan 2011 20:05

oj jag måste också börja komma ut och gå men har socialfobi så har lite svårt för det tyvärr:/

Kommentera

Publiceras ej