Helt sjukt att JAG sitter och kollar handboll

9kommentarer

VART TOG TIDEN VÄGEN? Vart tog vägen vägen liksom?

Imorgon kommer vecka 4 på utmaningen, är ni i form?

Det är inte jag, where to träna in Bollnäs liksom? Ska vara där till onsdag, men då åker jag inte hem utan ma parents kommer och hämtar upp mig för att fortsätta högre upp i landet. Till Ytterhogdal för att vara noga, blir begravning på torsdag. Supervecka va!

Glöm inte att veckan som kommer nu är viktrapport vecka igen, hoppas verkligen att alla fortfarande är med och lämnar in det som skett sedan sist. Glöm inte!

Snart börjar Solsidan! Tur att jag har oredacort!

9 kommentarer

Linda

23 Jan 2011 19:40

Handboll är ju så sjukt skoj att kika på i såna här sammanhang :-)



Tråkigt med begravning :-( Måste väl finnas gym i bollnäs oxå ;-) Annars får du se till att det kommer ett dit ;-)



Ha en skön kväll..

Tigerhonan

23 Jan 2011 20:02

Ja det hoppas jag med, får ta så mycket som jag orkar :)

Tigerhonan

23 Jan 2011 20:03

Just det, glömde http://tigerhonan.net/PS.zip ;)

Amandaaaaa

23 Jan 2011 20:03

Sv: härligt! Det är bara kämpa på! (:



Just nu gör jag inte så mycket här. Väntar på visum så jag kan börja jobba.. Så jag bli väl kvar här i 2 månader till.. Sen ska jag åka vidare och se lite annat (:

tess

23 Jan 2011 20:30

älskar solsidan :D

Rumptott

23 Jan 2011 21:43

tjo har gått ner 3,6kg den här helgen bara genom att spy =P de du ^^

magsjuka is the shit =D

kram

Jenny

23 Jan 2011 21:57

Hur ska du på i bollnäs då?? nyfiken

Jenny

23 Jan 2011 21:57

Hur ska du BO i bollnäs då?? nyfiken...vet inte vad jag fick på ifrån :P

Johanna

23 Jan 2011 22:06

Bra JD, bra!!! :)

Kommentera

Publiceras ej