Det gäller att hålla koll på er barn

7kommentarer

Vi är ju inne på den 4e veckan på utmaningen, känns riktigt kul än.

Fast sedan förra invägningen för två veckor sedan tror jag att jag max har gått ner 1 kg, vilket inte känns lika kul. För det innebär ju att jag inte kommer under 100 på vågen denna vecka heller.

Hittills har jag fått in update om vikt från en person, EN bara. Förra invägningen var det bra många fler som hade lämnat vid denna tidpunkt. Hoppas ni inte har glömt, tråkigt om vi blir färre liksom. Sen kanske de är så att ni bytt vägdag eller liknande, isåfall ska jag låta er vara. Kom ihåg innan lunchtid på söndag bara.

Idag ska jag till Gävle, gå runt lite på stan checka in andra delar än Gallerian och sådär. Sen blir det självklart en lunch inne på gallerian, mitt favoritställe i Gävle. Love tha place!



Har något tidsinställt inlägg, + Kjell med mig, så ni kommer garanterat överleva denna dag.

7 kommentarer

Malin I Form

25 Jan 2011 12:45

Hoppas du får en härlig dag då!

Eleonore

25 Jan 2011 13:05

Du får säga till dem på skarpen att inte ge upp efter en ynka vecka :D



Intressant fråga där, kommer upp var i veckan :D

Pauline

25 Jan 2011 13:23

minus 1 kilo för mig! :D

Emma - mitt fatass

25 Jan 2011 13:59

<när jag rapporterar på söndag, ska jag skriva min totala viktnedgång då? =)

tess

25 Jan 2011 17:12

jag bor i stockholm, men kommer från dalarna från början så jag är där rätt ofta oh hälsar på =)



ha så kul på stan idag!

Selena

25 Jan 2011 17:22

Här får du mina siffror...

Sen senaste rapporten har jag gått ner -2.9kg och totalt sen utmaningen startade -6.6kg

Linda

25 Jan 2011 20:25

Jag gick ner 6,3 kilo denna vecka. Helt jävla sjukt. Klev av och på vågen x antal gånger. Fattar inte!

Kommentera

Publiceras ej