Dag 6: Mitt förhållande till mat

6kommentarer

JAG ÄLSKAR MAT! Syns inte det eller?

Nej men grejen är att jag är inte sån som bara älskar pizza, kebab, sås, pommes o bacon. Utan jag älskar verkligen mat, speciellt kyckling och lax med god ris eller varför inte risotto? God potatis med en röd köttbit? En god sallad med fetaost eller något annat som gör den speciell?

Jag har aldrig varit efterrätts typen, jag har alltid varit intresserad av mat. Så mitt problem i vikten är verkligen inte maten, jag har alltid ätit bra mat. Ibland en pizza någon helg precis som alla andra dödliga människor.

Nu efter operationen älskar jag nästan mat ännu mer? Vill ha mer mat nu än förut, men får mindre.
Jag är så nöjd ändå, mat är gott och I löv it. Så är det bara.

6 kommentarer

Johanna

30 Jan 2011 12:02

Lät som en trevlig kväll! Jag följde brynäs match och sedan såg jag en film innan jag gick och lade mig :)

Emma - mitt fatass

30 Jan 2011 12:27

Samma här! Äter hellre en god lunch med lax o potatis än o sitter o äter chips o godis. Mat är så gott :D

Eleonore

30 Jan 2011 13:59

Du har ju verkligen ätit bra man, men det är ju mängden som gör skillnaden :)

Hihi jo smaka den, du kanske tycker om den!

sanna

30 Jan 2011 15:03

Jag har gått ner 1,3 kg sedan förra vägningen så jag har alltså gått ner 2,8 kg sedan start =)

Amandaaaa

30 Jan 2011 16:55

vem älskar inte mat? jag är hel kär i mat och förstår mig inte på männsikor dom får anorexia och inte äter alls.. mat är det godaste som finns (: Hur är läget idag då? (:

Smsa Låna

12 Jan 2012 22:38

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommentera

Publiceras ej