Äntligen någon som förstår

5kommentarer



Jag fick denna fina award av Johanna

Ska berätta 8 saker om mig som ni troligen inte redan vet om mig och sedan ska jag skicka iväg denna till 8 andra bloggare!

1. Jag kan inte äta soppa, knappt känna lukten utan att vara på väg och spy.
2. Jag tycker att min risotto är den godaste som finns
3. Jag är en riktig bokmal och kan läsa 5 böcker på en dag när jag verkligen är i djup dvala
4. Jag är beroende av trocadero, sjukt gott!
5. Har fobi för jämna antal, ska jag upp 7.30, måste klockan stå på 7.28 el. 7.31 eller liknande
6. När jag släcker lampan i mitt rum för att sova måste jag snabbt gömma mig under täcket
7. Älskar tonårs-/ungdoms filmer, jag kommer aldrig växa upp
8. Jag älskar att äta ute, det är så mycket bättre än hemma

Skickar denna vidare till : Alla ni som tror att jag tycker att ni är vackra!

5 kommentarer

Jannika mamma till Jillian

27 Jan 2011 12:24

Lägg upp recept på din risotto:)

Linda

27 Jan 2011 12:27

Jag vet att du tycker jag är vacker så jag tar åt mig så klart!! Pözzzzz

Laks

27 Jan 2011 13:37

Ja slänger mig också ner under täcket när ja ska sova.. är lite mörkrädd X) läskigt :S fast äta ute gillar ja inte, blir stressad bara. vill helst äta ensam i vardagsrummet X)

Fanny

27 Jan 2011 19:10

Tänk om ingen tror att du tycker dom är vacker också gör ingen den? ;P

fia

27 Jan 2011 21:09

haha känner verkligen igen mej i nr 6, skönt när man inte sover ensam för då kan man slippa vara den som måste släcka. :)



måste även säga det, shit vilken bra blogg du har !

lycka till med ditt mål, du verkar väldigt driven så jag är säker på att du kommer nå det !

Kommentera

Publiceras ej