Vi är inne på vecka åtta

19kommentarer



Veckans mål:
1 simpass
2 träningspass
Minst 5x30 minuters promenader
Ta hand om timme, ett bad, ansiktsmask och liknande
Laga något nytt som jag inte gjort förut


Jag kände att det var dags för oss i utmaningen att köra en ny vecka med lite mål, ni får gärna haka på min, eller skriv en egen vettja. Hur som helst så gör ni det som funkar för er så ni mår bra.

Och glöm inte, att det är viktresultatsvecka, igen. Här går det undan.
Och ni som inte lämnar något den här veckan, eller säger till om att ni har paus eller hör av er på annat sätt, er tar jag bort. För det är drygt när jag ska påminna, tjata, ni är med varannan vecka och så.

Jag vill att vi ska vara glada och engagerade!

19 kommentarer

Sanna

22 Feb 2011 14:43

Jag lämnar inte in resultat förän nästa gång det är dags för det, eftersom att jag just satt igång igen med viktminskningen.



Så då vet du det, att du inte får in något från mig denna vecka :D

Malin I Form

22 Feb 2011 14:54

Har precis skickat in resultat :D

Frugan

22 Feb 2011 15:06

Jag lovar vännen!!!

Georg Hendrix

22 Feb 2011 15:17

Skönt att bli mer pigg!



Vad tycker du har blivit snyggast på kroppen efter att du gått ner? :)

Linda

22 Feb 2011 15:40

Ja hon var ju inte direkt smart om man säger så! ;) Tar det hellre med en nypa salt. Speciellt eftersom hon verkligen hade noll koll på mig :P



Tur du slipper tjata på mig iaf. Jag är en redig tös som rapporterar även när jag inte behöver ;P HAHAHA!



Simning blir det dock inte för mig då vår simhall är stängd pga takläckage :(

Jannica

22 Feb 2011 16:02

Kul med mål, lycka till :D

Pauline

22 Feb 2011 18:17

Jag väger mig på söndag och ger dig resultatet då! :) Är i Stöten och jobbar utan tillgång till våg, åker hem lördag kväll/natt, så resultat på söndag :)

Georg Hendrix

22 Feb 2011 18:55

Du ska säga rumpan!



Om någon frågar en sådan fråga.. säg rumpan. Det är lite kaxigt, visar på självförtroende och det är sant :)

Linda - En Vimsig Mamma

22 Feb 2011 19:21

ooo fy fan denna vecka kan jag lova att det blir pls här =/ shit shit!

Japp självklart ska jag på utomhus matchen =) kommer stå i klacken! =) du då?

spännade att se hur bloggen blir!!



Japp vi köpte till och med hem det där bb live =) så kollar nätter,dagar ja hela tiden! kram

Pauline

22 Feb 2011 19:30

Den är helt underbar, och klart sevärd! Ska kolla på den så fort jag kommer hem :)



Ja de är lite coolt, men har en otroligt hemlängtan (är så hemkär :P), men de är kul :) Jobbar som café personal så hoppas jag får springa av mig lite kilon :)

Selena

22 Feb 2011 19:35

(måndag) -2.2kg (-9.6kg)

Johanna

22 Feb 2011 19:37

här var det nytt =)



derby är alltid kul!

Linda - en vimsig mamma

22 Feb 2011 19:42

jag har ätit onyttigt, jag har tröst ätit och jag har inte haft en sekund till att träna eller röra så mycket på mig =( ja d sektion 18 - BLÅ kommer vi stå =) du då? kram

Georg Hendrix

22 Feb 2011 19:48

Men du har ju en söt rumpa.

Om inte du tänker vara stolt över den så kommer jag vara det :D

Georg Hendrix

22 Feb 2011 20:19

hehe, man ska inte bli arg på sin rumpas största fan :P

Georg Hendrix

22 Feb 2011 20:50

Hehe, alltså. Tjejer med din figur brukar ha en fin rumpa! Så, så weird är det inte :)

charlie

23 Feb 2011 12:53

i bergsjön men den va inte alls fin och det var på BOTTEN VÅNINGEN :(:(

Petronella den snälla

26 Feb 2011 19:17

Petronella (fredag) +-0 (3,1)



Hä gå toksegt det här! Hoppas verkligen jag kan rapportera lite finare siffor tills nästa gång. :) (Kläderna blir större men vågen står still..)

Karro

26 Feb 2011 23:37

Ang. utmaningen så kommer jag inte att lämna något viktresultat denna gång. Utan det får komma med nästa gång. :)



Kommentera

Publiceras ej