Torsdag känns som fredag vill ha onsdag men snart är det lördag

11kommentarer

Roligt att det snöar.. verkligen.

Tänkte jag skulle komma iväg till Gävle en dag nu när jag är hemma, men fan, jag är ju så dålig så orkar knappt gå på toan som är 5 meter från sängen eller något. Hur weird är det?

Ligger och kollar på Beverly Hills 90210, har kommit till slutet på nionde säsongen. En kvar sen!
Så glad att jag har köpt alla, så värt!

Sen ska jag börja kolla på.. OC eller OTH?
Jag tänkte säga Gossip Girl eller Greek men dom har ju du B, så om du ser detta: Jag vill ha dom!
Så smart med blogg, man slipper liksom prata med folk. Haha!

11 kommentarer

Maria - fashionstars ☆

10 Feb 2011 10:50

godmorgon :)

Malin I Form

10 Feb 2011 11:15

Ooj, Beverly Hills var längesen! Den hade vart kul att se igen den serien :D



SV: Kvarg = typ Kesella :)

Carolina

10 Feb 2011 11:24

OTH såklart! =)

Karolina

10 Feb 2011 11:24

SV: Snöar här också, redan kommit 4-5cm... Åh under finns den där förädiska isen... usch...

Tur det finns TV, Dator och film...

Bara så synd att DVD Boxar ska vara så dyra och att det inte finns hela seriern i en och samma box, utan man måste köpa säsong för säsong...

Linda -En Vimsig Mamma

10 Feb 2011 11:27

japp vi ser det snöar! =)

Ja du jag har ju många mål men ja ett mål är vikten och ett annat mål är att bli EGC =) kram

Bibbi

10 Feb 2011 12:21

Krya på dig vännen!

Tur det finns filmer att kolla på :)



Kramen

LP

10 Feb 2011 13:00

Haha ni kan gott ha all snö, så vi slipper den här i Skåne ;) Här är det alles bart på marken, så skönt hihi!



Nu måste du ju se till o bli frisk snart!!!

Malin - Mamma till Nova

10 Feb 2011 13:08

Åh beverly hills, det var många år sen jag såg nu! Såå bra!

Fanny

10 Feb 2011 17:52

Så jag är nån person man vill slippa prata med? Tack för det! ;D

Och jaja, du får tillbaka dom, när var och hur? :P

Malin

10 Feb 2011 19:37

Jag såg OC för typ ett år sen, riktigt bra serie! Och nu är det OTH som gäller, kul att du tog upp just dem :P

Anonym

10 Feb 2011 21:07

de kan kosta upp mot 2000 kr om ej mer. har dock hittat på blocket där de ligger i snitt på 500 kr problemet e att man har inga cash! JOBBIGT!



ah men fan creepy!



naw okey da vi har alla våra tricks för o få oss o fungera :D e nyfiken på din fre o min sön



pussaa

Kommentera

Publiceras ej