Recension

5kommentarer

Slaget om siljan, Leksand vs. Mora. Eller Nollor vs. Mora skulle jag vilja säga, för inte fasiken spelade dom bra. Eller så är de bara jag som är van att se Brynäs?
Nej, Leksand spelade dåligt, första perioden var okej sen vet jag inte vad som hände. Så fort dom fick pucken sköt dom iväg den, som om dom var rädd för den eller något.
Inte konstigt att resultatet blev 1-4.



Så mycket fans som hejar och engagerar sig men får inget tillbaka.

Men jag är glad att jag var där ändå, det var stort och något att minnas.

5 kommentarer

josefin - följ mitt nya liv 2011

27 Feb 2011 09:17

sv okej =) <3

Frugan

27 Feb 2011 10:46

Åhh jag älskar ishockey :)



Klart att där kommer upp bilder sen, jag ska bara bli klar med allt :)



Jo men det är ju för att jag går på en sån sträng diet som jag gör.

Men du om du inte tränar så kan du ju skära ner på kalorierna lite extra, då borde du få samma effekt som jag :)

Kram på dig gumman

Lindan

27 Feb 2011 11:15

Om du tycker det såg gott ut, då ska du se vad jag ska käka ikväll. DET är gott!

Fia

27 Feb 2011 12:04

Sv: oj förlåt! Jag har haft så mkt o göra de senaste så har totalt glömt bort o rapportera. Men totalt sen starten e -2,8. Tror inte jag kommer gå ner 20 kg innan sommarn men vill iaf va med o försöka gå ner lite :)

Pernilla

27 Feb 2011 17:17

Uppmuntrande.. inte! Men de är inte ensamma. Hockeysverige är fullt av nollor nu kan jag meddela. I alla fall har vi så det räcker och blir över på västkusten snyft snyft.. Kvalserie och kanske inte ens elitserien. Jag kommer behöva fly landet haha! ;)

Kommentera

Publiceras ej