Mattesnillet igång

10kommentarer

Utmaningen som äger rum på min blogg med andra bloggare är ju att gå ner 20 kg till midsommar, och midsommar är det 24 juni (midsommarafton) och det är 17 veckor kvar dit. Om jag för en gångs skull räknat rätt vill säga.

Har iallafall räknat ut att för att nå mitt mål på - 20 kg tills dess, måste jag ligga på ett snitt på 0,8 kg i veckan. Jag vet nu att jag inte gör det denna vecka, så jag måste lägga i en högre växel.

Att få veta detta gjorde mig genast ännu mer peppad, det är nog svårt att ligga på 0,8 i snitt varje vecka, men nu är jag verkligen taggad att försöka. Taggad att lyckas!

10 kommentarer

Jannica

25 Feb 2011 17:56

Du KOMMER klara det :)

Va med i min blogg nu mrd på bloggen söta :)

michelle ♥

25 Feb 2011 18:05

Stark tjej. Du klarar det!

itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

25 Feb 2011 19:31

Re: Du ska absolut inte känna dig svag alls. Inte min mening att få det låta så. Jag vet hur det är att vara där du var och jag vet hur man mådde. Jag är så glad för att du mår bättre nu! Kram

Emma - mitt fatass

25 Feb 2011 19:40

Du klarar allt gumman!!



(jag gör en paus denna vecka med mitt resultat på vågen)

Erika

25 Feb 2011 20:08

Okej! Jag äter så jag med fast inte lika många gånger om dagen, är dålig på frukost och så tyvärr men jag försöker också undvika kolhydrater :)



Glöm inte att vara med i min tävling!

Tweety

25 Feb 2011 20:27

Vill göra en bröstoperation, förminskning & lyft.



Funderar att hänga med på utmaningen, men vet ej om jag klarar 20 kg, så snabbt! Kram

Bibbi

25 Feb 2011 20:54

Gubben gillar hockey och vi andra 3

gillar affärerna och staden i sig :)

Brukar alltid bo på hotell mitt i stan :)

Vad gör du ikväll???



Kramar

Alexandra Nilsson - En Vikt Resa

25 Feb 2011 20:55

kom då så kan vi ordna det :).

malin - mamma till nova ♥

25 Feb 2011 21:08

TACK! Du kommer att lyckas! :)

reb & eve - blogg om Skate,stil&vardag

26 Feb 2011 12:19

fortsätt kämpa, du är stark som vågar skriva om din kamp! Creds.

hugs

Kommentera

Publiceras ej