Jag vill ha en synt farsan

10kommentarer

Det är några som har sett min stjärna tatuering sticka fram ibland och blir nyfikna, har du fler? Gör det ont? Varför gör det ont? Är det ditt fel? Vad kostar det? Och så vidare. Har tyvär inte svar på allt.

Men bild på alla tatueringar har jag:


5 st för er som inte kan räkna. Vet att jag publicerat detta tidigare, men hittar det inte så de blev igen. Så ni som redan sett det, well.. Kolla igen och se så snyggt!

Nästa tatuering blir en Håkan mening.. någonstans, den som lever får se.

10 kommentarer

Anonym

15 Feb 2011 10:29

Snygga tattoos :)

Ja men jag tycker spelet är väldigt svårt haha

Linda aka Tokmorsan

15 Feb 2011 10:39

Tunga är helt klart bäst!

Nett

15 Feb 2011 10:39

Jga har en och det gjorde inte ont alls, och planer på en till tatuering har funnit sedan jag skaffade denna för va 9 år sedan. Än har det inte blivit av ;)

sanna

15 Feb 2011 11:17

Gillar tatueringar, vill göra en till snart, men måste bara spara ihop pengar först.

Jenny

15 Feb 2011 11:21

Hm... trycker på "Kom ihåg mig?" varje gång jag är inne här (och det är ju istort sett minst en gång/dag om inte fler) och ändå så vägrar den komma ihåg mig..? suck

wow- 5 tatueringar!!! Jag har sagt att jag ska tatuera mig då jag är 40...som min egna lilla "40-årskris", men nu är jag 42, och fortfarande ingen tattoo??? Men, det har sin förklaring: jag har helt enkelt inte vetat vad jag vill ha och var den ska sitta...? Men NU vet jag precis, så nu är bara frågan: VEM ska man lita på kunna göra den så snygg som jag vill ha den (går ju liksom inte att ångra sig direkt) och NÄR har jag pengar till den? ...och sedan har jag nu absolut NOLL i smärttröskel, så jag antar att det också spelar in i att den inte blivit av...ÄN !

kram

Rebecca

15 Feb 2011 12:07

Schysta tatueringar! :)

Emma - mitt fatass

15 Feb 2011 13:17

Åh gillar stjärnan :D Skitfin =)

Katja

15 Feb 2011 13:29

Tror jag sett dom tattoo innan här i bloggen? ;o) Jag vill ha en till.. en på skulderbladen, blir förmodligen i sommar.. :oD Om jag inte är gravid förstås, då blir det ingen..

Tkr inte bregott är så hårt, har den gröna :o)

M

15 Feb 2011 17:09

Sv: Tror jag har två par låga,hallonröda och ett par svarta med färgglada figurer på (körsbär, skor och likande), sen har jag likadana vita höga (som dom svarta alltså), vanliga vita, svarta, turkosblåa, mörkblåa och gråa. Skulle vilja ha bruna läder light versionen och ett par lila och rosa. + att det i vår kommer ut ett samarbete mellan Marimekko och Converse som jag SKA ha. Synd bara att dom kommer va svindyra..

Jenny

15 Feb 2011 19:32

Oj 5 stycken visste att du hade tatueringar men inte så många ;).

Kommentera

Publiceras ej