En aning bitter

4kommentarer

Åh jag har setat halva dagen med designen, gjorde en sort först blev inte nöjd, gjorde en ny och blev inte nöjd. Nu har jag ännu en ny design men kan inte bestämma mig om jag är nöjd.
Så för idag är jag nöjd säger vi.

Har ju glömt att lägga dit alla koder och grejer som jag tog bort vid lunchtid, så besökare har inte uppdateras på bloggerfy eller någon annan sida under hela dagen, det förlorade ju jag på. Uglyface!

Här är ändringen på bloggen just nu iallafall:


Förut:


Vad tycker ni people?

4 kommentarer

Linda

23 Feb 2011 10:47

Jag gillade den gamla bättre dock. MEn det kan vara för jag har problem att se sån ljus färg så jag ser inte vad det står under de gröna överskrifterna..



Du får joina men du får betala själv!

Linda - en vimsig mamma

23 Feb 2011 11:03

ja vissa går inte att kommentera nej =/ som det överst nu !

oki vad kul, då står vi nog ganska nära varandra =)!

sälj på som fan med oriflame så får du pengar att spendera! kram

Emma - mitt fatass

23 Feb 2011 11:47

Blev fint, vårigt :D

Anonym

23 Feb 2011 20:56

Fint! Men på min webläsare (internet explorer) blir allting huller om buller och headern är borta, men jag ser texten ändå =)

Kommentera

Publiceras ej