Efter åtta veckor

16kommentarer


Linda (måndag) - 3,4 kg (-10,4)
Malin I Form (måndag) - 1,7 kg (-5,3)
Selena (måndag) - 2,2kg (-9,6)
Linda (måndag) - 1 kg (-6,2)
Malin J (torsdag) - 0,8 kg (-10,4)
Linda (fredag) - 2,7 kg (-12)
JD (fredag) - 1,2 kg (-6,2)
Petronella (fredag) +- 0 (-3,1)
Sara (lördag) - 0,7 kg (-3,8)
Fia (söndag) - 1 kg (-2,8)
Tess (söndag) - 1,5 kg (-4,2)
Pauline (söndag) - 4 kg (-5)
Sanna (söndag) - 0,2 kg (-2)
Donken (söndag) - 1,6 kg (-10,9)
Frida (söndag) - 1,3 kg (3,1)

Vi har en ny deltagare i gänget:
Josefine, som började sin resa för snart två veckor sedan.
Vägde sig efter en vecka, denna vecka (måndag) + 0,6 kg.

Katta - som blir hemlig en stund men hon är med.
Mitt fatass - har paus denna uppdatering! gått ner: - 3 kg
Karro - har paus denna uppdatering! gått ner: - 4 kg
Linda H - har paus denna uppdatering! gått ner: - 1 kg
Sanna - kommer nästa uppdatering! gått ner: - 3,1 kg
Rumptott - som har glömt att väga sig. gått ner: - 7 kg.

22 deltagare totalt!

110,7 kg/440 kg = 309,3 kg kvar!! Heja!


Tycker det är tråkigt att det är så pass många som från början inte hört av sig nå mer, och tråkigt att folk väljer att hoppa av. Men allt är upp till en själv. Jag trivs med gänget som är kvar, och jag tycker alla är grymt bra!
Kom ihåg: Det är ingen tävling, alla gör så gott dom kan.
Klarar ni inte 20 kg till midsommar ska jag inte hugga halsen av er, jag lovar att bara stå och applådera åt det ni klarat. Ni gör det för eran skull, ingen annans.

16 kommentarer

Sanna

27 Feb 2011 16:59

Åh, vad bra resultat!

Pauline

27 Feb 2011 17:14

Tror jag uppdatera innan jag åkte till Stöten, men har hänt lite sen dess, är nu minus 4 kilo sen för två veckor sedan.

Tror de är 5 allt som allt, gått en del upp och ned emellanåt.



Ska även svara på fårgan om mitt jobb i Stöten var säsong eller hel. Mitt internet dog nämligen i torsdags och först nu jag har tillgång till det igen.

Det är ett säsongsjobb, åker dit veckovis och kom hem igårnatt :)

Frugan

27 Feb 2011 17:59

Tack så mycket :) Jag är helt i chock, jag fattar inte att jag har gått ner så mycket på så kort tid.



Nu får vi som är kvar kämpa på hårdare och visa att vi klarar detta :) Har 7.5 kg kvar och jag kommer att fortsätta tills jag har nått mitt huvudmål.

Susann

27 Feb 2011 18:42

va spännande detta verkar vara.

hoppas det är ok att jag kikar in lite då och då :)

Pernilla

27 Feb 2011 18:46

Åh, vad duktiga alla är! Är verkligen jätteledsen att jag inte kan vara med längre men förklaring kommer när jag är redo och alla undersökningar är klara och så. Men jag lovar att jag inte har gett upp, det kommer bara få bli på ett annat sätt så att säga. LOVAR!! Lycka till med ditt i alla fall, kommer givetvis fortsätta att läsa din blogg och så kramar

Linda

27 Feb 2011 18:52

Bra jobbat allihopa! :)



Köp den med oliv. Testa! Dom kostar 14 kronor. Du vinner en smakupplevelse! :) :) :) Sååååå god!



Ooh vad jag lagat idag? Kika vetja ;) HAHA. blev grönsaker och massa annat gott! :)

sanna

27 Feb 2011 19:26

Oj, har knappt suttit vid datorn på hela dagen men jag har gått ner 0,2 kg.

Hoppas det går bra iaf fast det blev sent =)

Tweety

27 Feb 2011 19:38

Jag hänger gärna med & det går bra? Kram Jag väger mig varannan fredag. Nästa vägning den 7 mars.

Malin I Form

27 Feb 2011 20:00

Det ser ju bra ut :D

Tigerhonan

27 Feb 2011 21:03

Jag var ju tvungen att hoppa av, fast jag inte alls ville det :( :( Vad har hänt med donken då? Skulle inte hon vara med?



Mjo jag har ju en del för mig just nu, men de löser väl sig snart.

Josefine

27 Feb 2011 22:09

Är det försent för att gå med? Är ju inne på min andra vecka nu..

Josefine

27 Feb 2011 22:15

Okej. Men jag ger dig en update imorgon för då ska jag väga mig :)

Josefine

27 Feb 2011 22:21

Okej. Då förstår jag :) Men min när jag vägde mig i måndags hade jag vara hållt på 1 vecka.. Men kan väl skriva upp mig nu också då :) Josefine (måndag) +0.6

DONKEN- Vince & Isas Morsa

27 Feb 2011 22:34

jag vet! sollysolly. jag får ändra min viktdag till lördag tror jag bestämt, för då har man iallafall en hel dag på sig att komma håg det. kan skriva upp det som påminnelse på mobilen OCKSÅ för jag + minne = katastrofal relation. :P

men du vet iaf att jag fortfarande är med.

gått ner 13,2 kilo nu totalt. dessa senaste två veckor blir det alltså minus 1,6 kg. inte lika mycket som mina 11,6 förra gången men det är ju en historia för sig. höhö!



-1,6 för mig dessa 2 veckor alltså.. stooor pöss på nosen!

Linda - en vimsig mamma

28 Feb 2011 10:23

förlåt JD men jag har inte fokeserat på vikten och jag har inte vägt mig heller så denna gång vill jag ha vilopaus, men nästa vägning lovar jag att vara med igen! =) kram

Linda P

28 Feb 2011 12:39

JAHA jag trodde det var denhär rivstartgrejen som ni vägde in er till. Jag vill också vara med! jag väger mig idag så skriver jag om en vecka om hur det går :) kram!

Kommentera

Publiceras ej