Den stora frågan:

6kommentarer

Är det viktigt att röra på sig när man kör diet eller annan kost?
Svar: Ja.

Självklart behöver du inte röra på dig ett enda skvatt, ät din diet och gå ner i vikt. Det gör du i början, eller mitten, eller slutet. Men hur kul är det att bara sitta på arselet och veta att man iallafall äter rätt?
Rör på dig gör du för att:

1. Det är skönt
2. Få fastare hud
3. Bättre anpassning till viktnedgång
4. Få bättre kondition - är du som jag, fet och otränad är det viktigt att sätta igång på en gång så du får upp din kondition sen när du vill ha den
5. Varför skulle man inte vilja promenera? Så sköönt!

6 kommentarer

Fia

28 Feb 2011 15:42

Finns inget skönare än o träna :D

Johanna

28 Feb 2011 17:31

Det är ju alltid viktigt och röra på sig, oavsett om man går på diet eller inte....hihi :)



tack så mycket!



Jo, jag är för gammal, för är rent död idag. Jag skall inte hålla på till 5, kroppen fixar inte det....

anna

28 Feb 2011 17:34

det är viktigt att röra på sig lite iaf :)

Vicki

28 Feb 2011 17:54

Nu när man är i gång med sin vikt nedgång så känns det konstigt om man inte tränar. Innan var jag inte så flitig men nu försöker jag ge mig i väg ett par gånger i veckan.



Jag blir också illamående när jag äter för fort eller för mycket.



Sol,sommar och värme får gärna komma nu:-)



Ha en bra dag,Vicki



Johanna

28 Feb 2011 18:12

Ja men jag syftar på festar biten, den tiden går mot sitt slut för min del i alla fall!



Linda aka Tokmorsan

28 Feb 2011 21:27

Nja jag hatar att promenera så det skippar jag. Dock jagar jag mini hela tiden så jag får motion i alla fall jag S

Kommentera

Publiceras ej