Dag 18: Hur jag hanterar motgångar

10kommentarer

JAG GER UPP, ÄTER EN CHOKLADKAKA OCH LIGGER OCH GLOR PÅ TV EN VECKA.
Nej, inte riktigt, förr var det så men inte nu längre!

Jag blir deppig, jag känner att det inte är någon idé att fortsätta. När man inte går ner i vikt, då är allt kört, varför ska jag fortsätta om jag inte gått ner ett enda kilo på två veckor?? Varför?
Jo jag bara ska, det finns inget exakt svar, utan det bara är något jag ska göra.

Att ge upp är så jävla fegt, det är så 2009, det är 2011 nu people, vakna!!
Detta är året då jag ska göra debut på stranden (inte i bikini eller nå, jag ska bara vara där)

Det här är min tid!

10 kommentarer

Malin I Form

11 Feb 2011 13:57

Du har så himla rätt!

Nadja

11 Feb 2011 14:08

Bara bra. =) bara kämpa på. =)

Rumptott

11 Feb 2011 14:09

oj oj haha va fan va de där??=P de är bara såååååå 2009 hahaha wtf.. mm jo de året hatar jag men aja de hör inte hit =P



haha ja 2011 här kommer vi =D



pepp pepp =D



man kommer in i en sån där period då de står still men e bara att fortsätta du e jätte duktig gumman =D

kram <3

My

11 Feb 2011 14:47

You rock! :D

Malin

11 Feb 2011 14:58

Heja heja! Man har bra och mindre bra veckor, bara att fortsätta! :)



Ja, det är skönt att det närmar sig :) Nu har jag väl typ min "normalvikt" som jag trivs någorlunda med och känner mig som mig själv i. Började äta p-piller för några år sen och då gick jag upp iaf 10 kg, säkert annat som spelade in också, men p-pillerkilona gick väldigt fort, annars har det varit nåt kilo om året efter. Men nu är 14 av dem borta, tjoho!

Rumptott

11 Feb 2011 15:03

klart vi har väl alltids kämpat tillsammans från de vi hittade åt varandra på blogg.se =P

hehe..

så de är givet =D

haha ja jag vet inte redigt.. isf har jag med missat nått min min jävla karl haha sa att de skulle bli -15 i helgen =O de hoppas jag verkligen inte att de blir.. då fryser jag ihjäl hehe..

kram

Emma - mitt fatass

11 Feb 2011 15:05

Måste bara få säga en sak:

Du verkar vara en så himla go tjej :D Typ en sån som man lätt skulle ha skitkul med =)

Eleonore

11 Feb 2011 15:15

Toppenbra inställning, kämpa på! :D När det känns som värst ska man öka!

Amandaaaa

11 Feb 2011 15:16

måste säga att jag gör precis likadant.. när jag är ledsen, besviken osv, då äter jag.. bara för att jag mår bättre för tillfället, sen efteråt mår jag ännu sämre :/ Undra varför man gör så?



Fortsätt kämpa, du fixar det (:

Malin I Form

11 Feb 2011 15:20

Sv: Tackar tackar!

Kommentera

Publiceras ej