Vad är det för jäkla dag?

7kommentarer

Focacciadegen står och jäser, Lillemor kommer senare, och jag dricker pepsi max.

Har så ont i ryggen och magen så jag kan dö, käkar massor med tabletter hela tiden som gör att jag tappar aptiten. En sak är säker: Just nu är inte livet på min sida, inte nu. Verkligen inte.
Och har varit i skolan idag (13-15, soft!) tränat på fredagens redovisning. Jag är nervös som fan. Skulle ge vad som helst för att slippa den.. nåväl.. nästan vad som helst. Nu ska jag chilla en stund!

7 kommentarer

Bibbi

14 Dec 2011 18:13

Hoppas du snart känner dig bättre.

Att ha ont är jobbigt.

Vad ska du redovisa förnågot? :)



Kramen till dig

Malin I Form

14 Dec 2011 20:46

Stackare, hoppas det går över snart!

linda - en vimsig mamma

14 Dec 2011 20:49

japp snart så blir det nya julbilder =) och allt nytt kommer med nya året =) kram

Nett

15 Dec 2011 09:26

Redovisningen kommer säkert att gå jättebra skall du se, efteråt kommer du säkert att tänka. "Vad var jag nevös över ?"

Emelie

15 Dec 2011 17:55

Hej! Ursch då. Hur kommer det sig att du mår som du gör? Kan det bero på operationen? <3

Sofia

15 Dec 2011 21:34

Åh segt. Men brödet blir säkert väldigt gott iallafall. :)

Linda aka Javamorsan

15 Dec 2011 22:43

Låter jobbigt vännen. Hoppas livet byter sida jättesnart!!

Kommentera

Publiceras ej