Svar på tal!

5kommentarer

eftersom du lyckas gå ner lite varje vecka så undrar jag vad du gjort för speciellt för att gå ner nu?? tränat något speciellt?

- Jag har lagt om hela min kost, jag äter mindre (istället för att ibland kunna hetsa i mig för mycket) Börjat äta mer grönsaker och protein. Minskat med kolhydrater.
Störst av allt: Jag har slutat äta godis och sånt dåligt varje dag.

Tyvärr kommer det inte rulla på utan att jag hjälper till, så de kommer bli en hel del promenader. Och när jag kommer hem till mitt Hofors blir det massor med gymdagar.

5 kommentarer

Malin I Form

10 Dec 2011 17:43

Härligt jobbat :D

Zäta

10 Dec 2011 23:54

Tjenare,måste direkt säga att du har en otroligt fin blogg,har ju suttit o surfat runt på massor av bloggar ang GBP o tror nog ärligt denna är finast. Har själv opat mig för tre veckor sedan o kämpar på.Kul o se o få insperation av att läsa andras bloggar,kommer säkerligen kolla in denna fler gånger,Lycka till i Kämpandet o ha en trevlig tredje advent

Anonym

11 Dec 2011 07:24

aw thnx :) va på marknaden igår blev en del fynd då med! B la en monki jacka :)

Fanny

11 Dec 2011 20:39

Gymma med mig! Jag får inte min vanliga träning när dansen är slut :P

linda - en vimsig mamma

12 Dec 2011 14:06

bra svar och jobba på"! kram

Kommentera

Publiceras ej