I'm in love with Judas!

6kommentarer

Huvudvärken är kvar, och en förkylning på det. Vem sa GOTT nytt år?

Har börjat skriva på mina nyårslöften mellan varven på en inköpslista med mat. För när jag åker hem til Orsa nästa helg kommer där inte finnas mycket till att äta. Och det överlever jag inte alls.
Jag har skrivit upp; gurka, vitkål, tomater, halloumi, ägg, pepsi max, turkisk yoghurt, kyckling, köttfärs... för efter nyår och tiden hemma gäller det att komma in i nyttiga banorna igen.

"Jag vet vad jag vill ha, och vem, men jag vet inte hur..."

6 kommentarer

Malin I Form

30 Dec 2011 20:49

Ooh publicerar du nyårslöftena här? :D

Louise

31 Dec 2011 01:13

Hallo!

Vill du tjäna pengar på din blogg? Det är helt gratis på denna sidan jag gör det på. Om du är sugen på att tjäna pengar tryck på länken

http://louil.blogg.se/2011/december/adsettings.html#comment Jag lovar att du inte kommer att ångra dig;-) Gott nytt på dig med!

Johanna Öberg

31 Dec 2011 11:17

stackare:/ hoppas du känner dig bättre snart nu när det är nyår!

Sofia

31 Dec 2011 13:40

Buh! Men tyvärr tycker jag att man i princip alltid blir sjuk när man kan ta det lugnt och slappna av efter en stressig period. Krya på dig! Nyår är oftast ändå inte någon höjdare. ;)



Men för traditionens skull önskar jag dig Gott Nytt år! :)

Nett

31 Dec 2011 18:36

Gott nytt 2012 :)

Johanna

01 Jan 2012 02:49

GOTT NYTT ÅR!

Kommentera

Publiceras ej