What did you say?

5kommentarer

Jag börjar med att erkänna mina misstag, jag gjorde dem igår.

Bra nu har jag erkänt det.


Idag då? Ska bara slappa och sova hela dagen, ta en dusch och platta håret. Kanske lite smink och nå fina kläder.. Eller iallafall hyfsade kläder. Ska ut med B & Elin i Gävle ikväll, käka middag, dricka & gå på Heartbreak. En annan har ju aldrig varit på hb (vi kallar heartbreak det, så slipper jag skriva heartbreak hela tiden för de är så långt, ya see?)

Nu skulle det passa bra med en rolig historia. Men jag kan ingen.


Bara det är väl roligt i sig...

5 kommentarer

Malin I Form

06 Aug 2011 09:59

Hoppas ni får det trevligt då:D

fanny

06 Aug 2011 10:19

Sv: haha men lila är fint!;-) jätte mysig är den. Tvingade lydia och köpa en å, fast den va grå:-P

LP

06 Aug 2011 10:49

Jag vill oxå va med er till Gävle o äta middag o gå på hb!!! :(

Johanna

06 Aug 2011 10:54

Japps hon gör det :)



misstag gör vi alla :)

Linda aka Javamorsan

06 Aug 2011 13:06

Naj naj erkänn aldrig!! ha ha

Kommentera

Publiceras ej