Så var det lördag helt plötsligt

6kommentarer

Halva jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, andra halvan säger "what the fuck jag är sjuk, ge mig presenter och pepsi max".
Orkade inte starta datorn på hela dagen igår, eller kolla tv. Låg i mörkret och kollade i taket.

Och lekte med Tilda. Lilltjejen är också sjuk så vi var sjuka några timmar tillsammans. Jag älskar att få vara barnvakt till den lilla tösen. Hon är så go när hon vill kramas, fasters tjej.

Nu ska jag slumra.
Tack för alla kommentarer, ska svara.
+ så ska jag få till ett inlägg senare med vad som sker i Orsa. Tjingeling så länge!

6 kommentarer

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

20 Aug 2011 11:20

Allt bra med dig idag? :)

Malin I Form

20 Aug 2011 11:33

Malin I Form

20 Aug 2011 11:33

Hihi, de thar inte blivit så mycket uppdatering här heller ;p

My - Fromdepptopepp

20 Aug 2011 17:26

Krya på dig!

Diman Dilir

20 Aug 2011 19:08

hihi jag vill också ner i vikt! förslag på bra ma tman kan äta?:D

Anonym

21 Aug 2011 10:13

ah blev en påse m kläder t mig och wayne för ca 55 kr ;D skall ta pics o lägga upp om jag hinner idag. Om drygt en tre kvart skall man iväg t en annan marknad o hoppas på fynd!! :D



ah men va roligt, hur känns dt?



btw hoppas du kryar på dig snart stackarn! <3

Kommentera

Publiceras ej