Nytänd energi

7kommentarer

Hallojsan!
En annan har ju precis kommit hem efter en lååång dag.

Packade klart imorse och skruvade isär saker, min älskade säng är borta!! Sen åkte jag med pappa & bror till Orsa med en full lastbil (jag som gnällde igår att jag hade så lite, nu är lägenheten fylld med saker jag inte vet vart fan jag ska göra av?) det är nog sånt som händer.
Nu är jag hemma i Hofors igen iallafall, ställde mest in allting där, åker tillbaka på fredag och då blir det att pyssla hela helgen - fy i fanken vad skoj! Sen på måndag börjar skolan.

Vet ni vad jag sa till mig själv imorse när jag satt på toa? Ja jag snackar där.
- Jag längtar redan till jullovet! Helsjuka människa, eller hur?

Känns sjukt ensamt i Orsa, men efter nån vecka blir det nog ändring på det? Kanske. Jag är iallafall taggad att ge nya livet ett stooooort försök. Sen får det bära eller brista.


Hämtade nya skorna idag, i löv them. Sköna dessutom. Trots klack. Weird.

7 kommentarer

Fia

22 Aug 2011 19:17

De e så jäkla kul när man flyttar till eget första gången o får göra precis va man vill :D o så e de jävligt kul o pyssla i lägenheten :P

Nett

22 Aug 2011 20:02

Du skall se att det kommer att gå bra där i Orsa :)

Sofia

22 Aug 2011 21:10

Det kommer bli så grymt! Tänk på att du inte är den enda som kommer flytta dit för att plugga. Du kommer träffa folk jättefort. :)



SV: Ja det är en väldigt prestigefull skola jag ska läsa på. Ska bli jättespännande. :)

Jannica

22 Aug 2011 21:39

Hur har du råd med allt? :P

Malin I Form

22 Aug 2011 21:57

Haha, ja något jullov har vi ju inte men julen längtar jag till! Så mysigt!

Fia

23 Aug 2011 00:50

SV: Ja denna sommarn har vart riktigt underbar,. så jävla gött nu när vintern e på väg redan :S



Bara 10, jag vill ha bort över 20 kg men de kommer ta ett tag men bara de försvinner tillslut så e jag nöjd :D

Eleonore

23 Aug 2011 10:37

Det känns ju alltid ensamt i början men snart har du massor av nya vänner och kommer få det så kul att du aldrig vill flytta därifrån :D

(Jag längtar också till julen haha)

Kommentera

Publiceras ej