Jalla jalla

7kommentarer

En till dag som denna? NEJ TACK!
Visserligen njöt jag fram till tolv då jag kikade lilla sjöjungfrun & sen skärgårdsdoktorn. Men sen gick det bara utför.

Dags att packa!
Imorgon åker jag till Orsa med hela mitt liv nästan, känns sjukt weird att hela jag ligger ute i hallen i kassar och kartonger, är jag bara det där och sängen jag ligger på? Lite granna tragiskt.
Jag får bygga upp mig ett litet liv ute i skogen, där finns ju inte direkt shopping att sysselsätta mig med heller. Så ni kanske kan räkna med att jag kommer bli rik. Eller så gör jag av med allting dom gångerna jag kommer hem, man vet aldrig så säkert.

Det enda som är säkert nu är att jag ska gå och kika mer på skärgårdsdoktorn och mumsa på dillchips för att avsluta veckan.

Tjingeling i blåbärsskogen!

7 kommentarer

Malin I Form

22 Aug 2011 08:05

Ooh, men Orsa är mysigt! Vi åkte alltid dit på sommaren när jag var mindre.

Jenny

22 Aug 2011 08:26

Det är ju bara ett fåtal mil till Mora ;) men visst håller man sig borta från affärerna så "sparar" man pengar :P. Jag håller mig borta just nu. Visserligen var jag på stan i lördags och kollade skor men hittade inga.

Nett

22 Aug 2011 09:07

Hoppas att det går bra till Orsa idag.. :)

Pernilla

22 Aug 2011 11:16

Saknade den där känslan då man kunde packa ihop det man ägde på en dag och liksom gå dit man ville på något sätt hihi! Numera krävs det två veckor och en lastbil modell större.. Så oroa dig inte (för det går fort) - du har snart samlat på dig! ;)



Sv: Ibland måste man för att bli frisk liksom.. Även om jag tvivlar på att just kinamat botar njurproblem haha!

Fanny

22 Aug 2011 15:24

Du uppdaterar för lite kvinna!

Linda aka Javamorsan

22 Aug 2011 15:34

Tror nog du kommer nåt bra sätt att slöa pengar på ändå :) Det är ju sånt vi tjejer är bra på har jag hört!

Eleonore

22 Aug 2011 16:04

Hehe man hittar alltid saker att göra av med pengarna på :D

Kommentera

Publiceras ej