God natt

3kommentarer

Jag har badat idag, i värmen (då snackar vi inte vattnet) sist jag badade i Sverige gjorde mig sjuk och febrig hela Kreta veckan. Vi får väl se vad denna gång gör med mig, förhoppningsvis ingenting.

Jag blev kvar lite länge hos Lina idag, så tråkigt att lämna. Kom hem vid 21, så inte har jag orkat börja med packning för imorgon heller. Upp tidigt som gäller. Men dagen var värd det.
Du är ett as som bor i Skåne Lina, kom hem hit nu!

Tror jag ska sova nu och drömma om Kreta, sol & utland. Lite flum bilder från resan.




3 kommentarer

DONKEN- Vince & Doas Morsa

02 Aug 2011 00:15

inte vattnet. men då badar man la inte. eller..? :P sunbathing, kanske dårå. men det funkar ju inte på svenska. ;)



haha, ja tekakorna satt fint minsann. gottigt, när allt bröd är slut. ;)

My ♥ From depp to pepp

02 Aug 2011 08:29

Yeah! Fina bilder på dig där med :)

Anonym

02 Aug 2011 16:54

härliga bilder <3



hoppas du har dt dunder nu!

Kommentera

Publiceras ej