Bara snark och suck rubriker

5kommentarer

Jag är sjukligt trött nu alltså. Men otroligt glad över att vi börjar 9 imorgon. HELA 45 minuter senare än vanligt. Otroligt skönt! Det gör min kväll så härlig så jag står ut.

Har precis käkat ½ panpizza med min goda sallad. Ja jag vet panpizza är inte bra, men när man kommer hem sent och är helt slut efter en dag kan det vara bra med lätta alternativ.

Har kommit på att jag kanske kanske ska investera i en Apple dator, typ MacBook eller något. Ska kika priser och sånt senare.

Från och med imorgon blir det bättre bloggning och mer intressant.
Det är ett löfte från mig till er!

5 kommentarer

linda - en vimsig mamma

31 Aug 2011 22:14

jasså =) det är inte lätt att hålla koll på allt vettu! kram

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

31 Aug 2011 22:43

MacBook är grymma datorer, men dom är extreeemt dyra. Jag har en MacBook Pro och visserligen har jag den på delbetalning men nypris på den är 10 000 kr, om inte mer till och med. Bara en förvarning :P

DONKEN- Vince & Doas Morsa

31 Aug 2011 22:56

jag tror dig! Du brukar vara duktig med det. :) Och det är du ju nu med. Såatteh.. :)

gick det bra idag då? Hade ni lektioner till 19? eller varför skulle det vara sån lång dag idag? :P



ja, jag får skriva det idag, o svara på det om nåra dagar. det var en smart idé. :)

Linda aka Javamorsan

01 Sep 2011 08:17

Då ser vi fram emot härliga inlägg från härliga dig!

Emma

01 Sep 2011 21:39

Apple <3

Macbook PRO is the shit!

Har du meceant kort eller vad det heter så får du ju student rabatt på vissa ställen :)

Men de kanske du visste :P



BTW du är as gryyyym! :D ROCK ON

Kommentera

Publiceras ej