Avcheckning

5kommentarer

Jag tänkte gå igenom listan för mina nyårslöften för detta år.

1. Första målet är ett projekt med Cornelia jag är med i, gå ner minst 6 kg från 3 januari till 27 februari.
Jag ska alltså klara det!
- CHECK!

2. Gå ner minst 20 kg till midsommar - Snubblade på mållinjen

3. Åka utomlands - jag bryr mig inte ens om vart längre. - Kreta, CHECK!

4. Åka till Göteborg minst 2 gånger. - En gång so far.

5. Komma in på en utbildning till hösten! - Orsa, CHECK!

6. Fixa praktik nu på våren på t.ex ticket eller liknande. Falu turistbyrå, CHECK!

7. Spara pengar! Spara så jäkla mycket jag bara kan. Gärna minst 500 kr i månaden till sommaren. - CHECK!

5 av 7. Det kan bli 6, om jag kommer iväg till Göteborg en gång till, vilket jag tvekar på. Men jäkla bra jobbat ändå.

Nu borde jag slipa på lite mål inför hösten/vintern, fram till nyår. HÖRS!

5 kommentarer

Malin I Form

23 Aug 2011 14:45

Heja di, du är grym!

Fia

23 Aug 2011 15:15

SV: Ja men 10 kg klarar du! De ska jag med göra innan året e slut :D

Sofia

23 Aug 2011 21:11

Vad duktig du är! Jag har så sjukt dålig karaktär och är verkligen allt eller inget, så jag klarar allt - men bara ett tag. Därför är jag så feg för att sätta upp mål, för jag vet att jag förmodligen inte kommer klara dom. Fel tänk, i know. Men jag är rädd för att misslyckas liksom.

Thea

24 Aug 2011 01:04

Vad bra det går för dig. Roligt att du har klarat så många av dina mål, grymt bra jobbat.



Heja, heja!

DONKEN- Vince & Doas Morsa

24 Aug 2011 17:17

duktigt! kapten zoom på bilden dära? :P

en gång gbg till dårå sen äre check. :P

Kommentera

Publiceras ej