Sommarglädje nr. 4

12kommentarer



Inte slöa på semestern.
Vårt wellnesscenter är som gjort för sköna, avkopplande upplevelser och omfattar wellnesspool, bastu, ångbad, avkylningspool och fotbad samt ett solarium. I direkt anslutning hittar du en liten men komplett träningslokal med moderna träningsredskap och fria vikter.

Vi ska stanna på detta fyrstjärniga hotell fyra nätter, vilket innebär att jag får fem dagar i Göteborg - en sommar utan staden funkar inte!
25-29 juli är spikat och klart.

Sommarglädje 1, 2 & 3 hittar ni HÄR, HÄR & HÄR

12 kommentarer

tess

12 Apr 2011 17:15

Härligt tjejen!!

Pernilla

12 Apr 2011 18:06

Ååh vilken härlig sommar du kommer få! Är ju aldrig fel med lite hotellvistelse heller ;)



Sv: Jamen visst är det aningens skrattretande. Förut har jag kämpat för varje gram ner och nu äter jag så jag spricker o går ner i vikt. Blir inte klok på detta haha! ;)

Frugan

12 Apr 2011 18:39

Låter helt underbart. Jag ska börja med wellness och jag är i stort behov utav det!!!

Håller på att begrava mig själv :(



Ja familjekvällar är mysigt :)

linnéa

12 Apr 2011 18:52

Åh va kul att du ska till den bästa sidan av sverige :)Fuskis att du ska bo där :D

Nadja

12 Apr 2011 20:16

ja hur mycket som helst. =) ser mysigt ut. =)

Vicki

12 Apr 2011 20:17

Var Göteborg något tips du fick eller du brukar åka dit en tur på sommaren??



Jag är lite glömsk för tillfället. Vart bor du nu? Är det i Bollnäs?



Vi ska med till Göteborg men vi åker hem den 25juli.



På tal om det vi pratade sist om att äta. Jag kan smaka både glass och godis men bara det inte blir för stora mängder. Kan du det med??



Ha det bra,Vicki

kaffehörnan

12 Apr 2011 20:24

Så underbart

kram

Mrs D

12 Apr 2011 21:06

vaddå längta till sommaren!!!!



haha nej den är ny, typ i går ^^

Nett

12 Apr 2011 21:20

Det låter otroligt skönt :)

Malin I Form

12 Apr 2011 21:28

Det hade man ju inte tackat nej till elle rja, i alla fall inte om det låg någon annanstans! ;)

Linda - En Vimsig Mamma

12 Apr 2011 21:49

fan nu blev jag avis som attan =/ men kul för dig!!

ja va fan håller sara på med ?? =/

kram

Fia

13 Apr 2011 09:00

Härlgit. Ser heeelt okej ut om man säger så ;)



Själv ska jag ner till Gbg den 24 Juli för en konsert i slottsparken ;D

Kommentera

Publiceras ej