Okej.. jag är bakis

15kommentarer

Nu minns jag varför jag inte festat på typ 10 månader.. huvudet, kroppen, magen..

Men det gick bra dock, även som opererad. Det var ju bara att dricka på!

Nu ska jag försöka vara lite allvarlig en stund, måste ta upp detta:
Jag vet inte om fest, krogen och party är något för mig längre. Jag hade jätte kul och kungligt sällskap, jag älskar att dansa och ha skoj och sisådär.

MEN, jag kände inte att jag hörde hemma där. Detta är sjukt konstigt för när jag vägde mina 43,3 kg mer, så kände jag mig inte alls dum eller på fel plats utan jag dansade och hade kul. Men nu känner jag mig ivägen, känner mig för fet för att stå på en fest, för fet för att dansa. För fet för att göra roliga saker, jag passar inte in än.

Kommer jag någonsin passa in igen?

15 kommentarer

Josefine

24 Apr 2011 10:16

Hej. Jag tar en paus från vikten denna veckan. Hoppas det inte gör något. KRAM

Linda aka Javamorsan

24 Apr 2011 10:35

Klart du passar in. Men jag förstår vad du menar för det där sitter i ens egen skalle och inget jag eller någon annan säger gör skillnad!

Jag tycker du är fin i alla fall!

Johanna

24 Apr 2011 10:45

Klart du kommer passa in igen :)



själv tycker jag krogen är sjukt tråkig.... :(

sanna

24 Apr 2011 10:51

svar: jag måste ta paus denna vecka eftersom vi inte har någon fungerande våg hemma just nu :/ hoppas det går bra!

Fia

24 Apr 2011 11:25

Såklart du passar in! De är bara hjärnspökena som säger till dig, lyssna inte på dom :D

Jessi Fox

24 Apr 2011 11:28

MEN SATAN VILKEN FÖRÄNDRING MAN SER NU!!!!!!!!!



du är fan grym!

Malin I Form

24 Apr 2011 12:13

Det är ju inga bra tankar :/



SV: Jag får nog faktiskt hoppa av utmaningen. Jag har mycket annat som tar plats och huvudfokuset är inte längre viktnedgång utan helt andra saker :)

Emma - mitt fatass

24 Apr 2011 13:25

Du är fin ju! =)



-0,7 kg (fredagar) totalt 3,7 kg

Nett

24 Apr 2011 14:56

det kommer en tid då du känner att du passar mer än andra. Kan ju vara så att du är trött på festlivet med.

Angelica

24 Apr 2011 16:06

Jag har varit lite tjock hela livet men under gymnasiet o högstadiet så va ja ju inte så stor egentligen om man hemför med nu men ja kände mig inte helt med då heller. Man måste inte festa för o ha kul liksom. De finns så mycke annat ju egentligen. Ja festar inte längre pga vikten och att ja trivs inte med den ja blir eller hur andra blir.



Jovisst bor ja i Söderköping. Då vet ja vilken skola du sökt då eftersom vi har bara en ;D Inte stort i sörping inte. Hihi.

fanny

24 Apr 2011 17:41

Men va tråkigt att du känner så:-/ men du hade väl kul ändå?

Gillar det där med kungligt sällskap^^

tess

24 Apr 2011 18:35

Så fort du kommit ikapp mentalt så komemr du nog känna dej helt rätt på dansgolvet ska du se =)

Viktkamp

24 Apr 2011 20:37

Du kommer hitta din plats igen =)

jessica [ myckelite om litemycke ]

25 Apr 2011 19:08

du är grym. stark och JA du kommer hitta rätt!

Borthy

27 Apr 2011 01:38

Du har varit otroligt duktig! Det tar tyvärr lite längre tid för huvudet att förstå vad som händer med dig. Bara kämpa vidare och njut av fördelarna med bra hälsa så kommer huvudet ge dig självförtroende och självkänsla igen! Stort grattis till ditt resultat!

Kommentera

Publiceras ej