Lev varje dag som om det vore den sista?

10kommentarer

Jag har känt mig nere hela förra veckan, som många av er säkert märkt. Och jag mår fortfarande dåligt, det ska jag inte ljuga om. Jag ska bara försöka låta bli att ta upp det här. För det gör mig nämnligen bara ännu mer deprimerad.

Jag kommer att överlever skoldagen, helst vill jag inte se människor eller låta andra se mig. Men efter att snart vara 22 år, och levt ett halvtaskigt liv i iallafall 10 år så har jag lärt mig att dra på leendet, vara normal och bara låta allting stanna kvar i huvudet.
Förutom när man måste iväg och sätta sig på toa locket och bara slappna av några sekunder från världen, hur många kör inte med det?

Nu får det vara nog med drama. Ett, två, tre!

10 kommentarer

anna

11 Apr 2011 12:34

Förstår hur du menar men det är då man ska se framåt och tänka på hur man ska göra för att leva på ett roligt sätt resten av livet ;) kämpa på, du kan!!

Sanna

11 Apr 2011 12:42

Jag ska också sluta ta upp att jag mår dåligt, eller som nu i helgen när jag fuskade pga att jag inte hann komma in i ketos. Jag mår bara sämre av det. Idag är jag igång igen :)



Hoppas du förstod att jag inte skulle lämna in något ressultat igår. glömde bort att rapportera..



re: tillfällighet :P

Mrs D

11 Apr 2011 13:57

Ja gu' ja. Det där fejkade leendet för att det är lättare så... och att gömma undan sig. Det har jag gjort allt för många gånger.



Funderar på om de inte skulle vara lättare att bara skit i det och vara nere synligt... (om man kan säga så... haha)



Hur gick dagen?

kram

Nadja

11 Apr 2011 14:12

synd. =( Haft en bra helg? =)

Frugan

11 Apr 2011 14:15

Vet hur du har det, har de precis likadant :/ Kram på dig

Nett

11 Apr 2011 14:26

Peppar dig full med mod och energi. :)

scrapmoster

11 Apr 2011 14:46

Det blir snart bättre gumman! Här nere lyser solen idag och det känns genast mycket lättare.



KRamen i

Johanna

11 Apr 2011 15:06

haha sant, men eftersom alla killar bara sviker och är allmänt pissed off så känner jag inte alls för leva ihop med en sådan, så då skaffar jag ensam

Linda aka Javamorsan

11 Apr 2011 19:58

Fina goa underbara du. Sänder massa kramar och även en lite tanke om att det faktiskt är okej att må dåligt. Du måste inte le och se glad ut!

Pernilla

12 Apr 2011 11:15

Var rädd om dig! Kramar

Kommentera

Publiceras ej