Läsarfråga

7kommentarer

Kommer du göra någon operation sen när du nått din målvikt? För det blir väl mycket hud som inte riktigt behövs?

Svar

Jag kommer förmodligen göra en operation, jag kan inte helt säga att jag ska göra. Just nu känns det som jag är långt ifrån mitt mål då jag själv fortfarande inte ser eller knappt märker någon skillnad. Men för att jag själv ska må bra med mig och min kropp i framtiden kan jag gissa stort på att det blir 1,2 eller 10 operationer längre fram.
Det är en väldigt stor penga-fråga också, för jag vill inte, iallafall just nu, inte ta något lån för det. Helst vill jag uppnå kraven av att få det gratis. Vilket är svårt. Så därför är mitt svar oklart.

7 kommentarer

Ewa

21 Apr 2011 18:44

Hade en tur till Bollnäs som du vet synd att du inte var där MEN stort GRATTIS i efterskott på din 22:andra födelsedag. Läs min blogg skrev den nyss. Nu är det daxs för lite sen middag men allt bara förskjuts en sådan här dag. "Dagen efter" körning så att säga för vi kom hem så himla sent. Det var ett heltrött ungdomsgäng + jag som klev ur bilen i går kväll. 1 maj blir nästa tur. därefter 11 maj men då är jag på möte får se hur det kan passa någon av dom gångerna.

Hare bäst tills dess. GLAD PÅSK

Malin I Form

21 Apr 2011 19:35

Det återstår att se helt enkelt! Vad är kraven för att få det gratis?

Nett

21 Apr 2011 20:18

Ja nog är det bättre att ta itu med det sedan när det är dags, du är ung så du kanske inte behöver någon operation.

linda -en vimsig mamma

21 Apr 2011 20:37

hhahha den där frågan har jag fundrat på också så ny fick jag svaret =)

Tack det samma !! kram

Linda aka Javamorsan

21 Apr 2011 20:42

Förstår att inte det går svara helt rätt på en sån fråga i dagsläget. Allt beror ju på hur du känner när du är framme!

Rosadun

21 Apr 2011 22:46

Grattis Grattis i efter skott=>

Sanna

22 Apr 2011 07:03

Vad är kraven för att få op?

Vänta bara, du märker inte så mkt nu, men om 20kg till då kommer du se stora förändringar och du kommer vara normalstor. Ju mindre du blir desto mindre behöver du gå ner i vikt :)

Kommentera

Publiceras ej