Jävla dumma sill

6kommentarer

Jag körde ett april skämt för Ellen igår, eftersom jag är så rolig.

Hon kommer in genom dörren och slår sig ner i min icke så bekväma soffa, och jag tar ett djupt andetag och är redo att börja vara seriös.. men ändå inte.

JD: Jag fick mina skattepapper idag..
Ellen: Oookej..?
JD: Det visar sig att jag får restskatt på 6000 kr, så kan nog inte åka utomlands.
Ellen: Jaha...
JD: Så jäkla synd!
Ellen: Mm.. (man verkligen ser hennes besvikelse och ilskan på tystnaden)

Ett par minuter senare..

JD: Har du fått dina skattepapper?
Ellen: Nej..
JD: Inte jag heller.
Ellen: Va?
JD: Hahaha.
Ellen: Jävla idiot!!

KUDDKRIG!

6 kommentarer

Pernilla

02 Apr 2011 13:50

Hahha! :)



Sv: Jag försöker att inte gå ner i vikt (första gången jag säger det i livet) men fasiken vad bebisen äter på mig haha!

Malin I Form

02 Apr 2011 16:10

Hahaha, ja restskatt på 6000 hade inte vart kul alltså :/

Nett

02 Apr 2011 17:08

Haha... Härligt kuddkrig :)

kaffehörnan

02 Apr 2011 17:19

Den var rolig, fick ett gott skratt

kram

Rumptott

02 Apr 2011 18:03

HAHAHA ^^ fy jävla rolig du är =D

kram

Katja

03 Apr 2011 17:56

Haha sååå elakt.. :O)

Har inte fått deklarationen ännu, väntar ivrigt..

Hur mår du gumman? Massa kramar o ha en mysig söndag!

Kommentera

Publiceras ej