Hårdhandskarna!

12kommentarer

När jag skulle göra operationen sa dom att jag inte längre kommer känna sötsug, men what the hell. Jag gör det varje dag, varje dag.
Självklart äter jag inte något onyttigt varje dag, försöker att inte äta alls men nångång slinker det ner någonting. Och nu har jag bestämt mig: jag ska börja rehab!

Från och med nu ska jag jobba bort mitt sötsug, så varje gång jag blir sugen på något ska jag ta en morot, ett tuggummi, eller bara dricka massor med vatten. Nu får det vara nog med socker!

Ska jag kunna ha klänning i sommar måste jag jobba hårdare nu, för den senaste tiden har det inte hänt mycket mer än att jag klippt av håret.

12 kommentarer

Linda aka Javamorsan

08 Apr 2011 09:16

Du måste inte vara duktig hela tiden glöm inte det. Men du har ett mål och jag beundrar dig som gör allt för att nå det.

Skall sätta fart på kärringen här och se till att bli den snyggaste kärring jag kan bli.

Frugan

08 Apr 2011 09:25

Jag hänger på dig, nu jäklar är det hårdhandskarna som gäller.



Min redovisning slutar på -1.2 kg totalt -16.5 kg

Linda -En vimsig Mamma

08 Apr 2011 09:54

har du klippt dig?

det är inom vården natte tid =) kram

Hanna

08 Apr 2011 09:58

Mee tooo!

Josefine

08 Apr 2011 10:19

Hej nu har jag vägt mig. Har ändrat min vägningsdag till fredagar. Sen sist har jag gått upp 0.3kg. Väger nu 88.7. Ha en fin dag. Pussåkram

Nadja

08 Apr 2011 10:26

Jag ska snart äta frukost. =) Jo dem sa att man inte skulle känna sötsug men det gör man. Gäller att stå emot men det är inte alltid lätt.

Ewa

08 Apr 2011 10:53

Tjingeling vill du se en förändring på mig?? Gå in på min blogg får du se dagens resultat....Jag har sötsug också men det smakar inte lika gott som förr. Du kämpar på i din egen takt, du ska se snart kommer du i den fina kläningen. Kram o trevlig helg.

Tess

08 Apr 2011 11:10

-1,5 = 9,5 :D

Malin I Form

08 Apr 2011 12:00

Låter som en bra plan! Lycka till! :D

Malin - Mamma till Nova

08 Apr 2011 12:24

Hehe men du din utlandsresa är nog snäppet bättre hurru ;)



Åh det där jäkla sötsuget vill nog alla bli av med.. Heja dig!

Jenny

08 Apr 2011 12:35

Hejja gumman!

Men vad menade de med det? De opererar väl inte bort sötsuget??? Det sitter väl mycket i hjärnan och så länge som de inte förespråkar lobotomi lär vi få kämpa mot detta sug...

kramen

Pernilla

12 Apr 2011 10:30

Det kommer du klara galant! Ett annat tips mot sötsug (funkar grymt för mig) är att borsta tänderna - suget är borta på 2 röda ;)

Kommentera

Publiceras ej