Håll humöret uppe!

10kommentarer

Det är 9 veckor kvar på UTMANINGEN. Jag har 7,8 kg kvar. Det är 0,85 kg /vecka som jag måste fixa, om jag fortsätter som de sista 2 veckorna kommer jag ju klara det galantas. Men det är ju inte säkert jag gör.

Men jag skulle må så jäkla bra om det fixades.
Nu ska jag prata om min hemska vikt igen, igentligen är det inte pinsamt att säga längre för jag har ju sagt förut att jag startade på 135,5 kg.

Idag ligger jag på 92,3 kg. Att gå ner mina restrerande 7,8 kg lämnar mig på vikten 84,5. Hur underbar siffra är inte det? Fortfarande typ 10 kg för mycket, men ändå. 80-talet, jag minns det inte ens.

Jag vill inte stressa någon annan i utmaningen med mitt babbel om 20 kg, ni är kalasbra om ni klarar - 1 kg, för det är ju ett steg i rätt riktning liksom. Kom ihåg - ni gör det för er egen skull, inte min.


Augusti 2010 - Februari 2011

10 kommentarer

Tess

22 Apr 2011 14:33

Hallå där fröken :)

Idag när jag ställde mig påvägen blev jag typ fasligt lycklig, och fick ställa mig en gång till och nypa mig i armen för att vara säker men den visade - 6,5kg. :) Så sammanlagt blir de ju -15kg.! :) Jag säger bara en sak hejja GI :D hihi

Sanna

22 Apr 2011 16:45

Vad kul! Förstod att du skulle gått ner bra då du stod still förra invägningen, brukar ju vara så :)

(mitt reultat kommer ju på söndag så att du vet)



Vi kommer nog väga ganska lika när utmaningen är över om jag fortsätter att gå ner mkt som jag tror jag kan gå ner :)

Nett

22 Apr 2011 18:10

Så bra jobbat av allihopa oavsett om man klarar sitt slutgiltliga mål eller inte. Alla har kämpat väl :)

Linda

22 Apr 2011 19:10

Vilken bra nedgång du fick denna gång ..stort grattis :-)



Här blev det endast - 900 gram, men får hoppas det släpper till igen nu efter påsk ;-) Den totala sedan start är nu uppe i 12,5 kg och ja jag kommer klara denna utmaningen, det bara är så ;-)



Ha en skön påsk..

anna

22 Apr 2011 20:08

Det klarar du så duktig som du är :D

tess

22 Apr 2011 22:02

förstår du på riktit hur mkt du har gått ner? tänk de¨j så många mjölkförpackningar lixom... herrejesus :P

Tess

22 Apr 2011 23:42

Ja de vart super hos min fina mormor.

Ah tack så mycket, de känns super verkligen. :)

Fia

23 Apr 2011 12:19

Va duktig du e :D

Johanna

23 Apr 2011 13:39

Du kommer att fixa det!!! :)

charlie

27 Apr 2011 08:30

naw tack hjärtat! Ska lägga upp fler lite senare!



gUD VAD DT BÖRJAR SYNAS SUPER MKT I DITT ANSIKTE - DT MÅSTE DU LA SE???



gumman dt med ångesten dt krmr när man e smalare .. tro mig mådde FUCKED i polen pga dt .. går ej o förklara .. man e ärrad .. jag e här ifa du vill prata?



men gumman vrf kan du ej ha den??? finns ju i strlk 40? 42? Klart du kan, dummaste jag har hört!!



Puss , du e saknad

Kommentera

Publiceras ej