Ge aldrig upp

10kommentarer

Jag tänkte snacka lite vikt, fett och panik!

Vi är inne på vecka 16 på midsommar utmaningen (gå ner 20 kg!) vilket innebär att vi är på dag 107 av 173, bara 66 dagar kvar. Drygt 2 månader.
Jag har över halva min vikt kvar, jag vet att man kan gå ner 10 kg på 1 månad om man vill. Men jag verkar ha problem med min vikt just nu, det går bara inte neråt. Och inte uppåt heller - tack och lov. Men grejen är den att jag kommer vara jätte glad även om jag inte går ner mina 20 kg, för helst av allt vill jag bara ner - det är ju mitt största mål!

Men jag tänker inte ge upp, har jag 10 kg kvar 2 veckor innan deadline ger jag inte upp. ALDRIG att jag tänker ge upp, för jag ska komma i den där förbaskade klänningen i sommar, shorts, ja allt jag vill.

Min vägdag är på fredag, jag ber om åtminstone 1 kg minus.


10 kommentarer

Linda - en vimsig mamma

19 Apr 2011 18:54

pepp pepp, du är stark!

kram

Mrs D

19 Apr 2011 19:14

hejja hejja på dej! som vanligt! :)



tror stenhårt på att du kommer komma i en sån där klänning

Sanna

19 Apr 2011 19:24

Det är rätt inställning, kör på ändå! Men 1kg minus bör det ju bli, du har ju rört på dig mer den här veckan va? :) Jag hejjar på dig!

Josefine

19 Apr 2011 20:26

va härligt med ett peppinlägg :) Känner att allt har gått dåligt för mig den senaste tiden men nu är jag på G igen :) Vi måste kämpa vidare :D

tess

19 Apr 2011 21:24

man får aldrig ge upp :)

Carolina

19 Apr 2011 21:49

Bra inställning du har! PEPP PEPP! =)

kaffehörnan

19 Apr 2011 22:49

Härligt att du kämpar på vännen

kram

Svettconny

19 Apr 2011 22:59

Amen förhelvete, ska du gå ner i vikt på två månader, ( ca 10 kilo ) vilket kan gå. Du måste ju ut och pumpa en mil på morgon, en mil på kväll, 5-6 dagar i veckan. Ät fisk, potatis, gryta, pasta.. Ha en sportflaska fylld med vatten med dig överallt, drick, drick, drick.. Sen så kommer du märka att kilorna rasar. Sedan tror jag att en fasta dag skulle vara på sin plats för dig, din kropp är fylld med så mycket energi, depåerna är fulla. Ät ingenting på kanske 10-15 timmar, förutom att du dricker vatten och tar ett äpple.



Och du kanske har annat för dig än att hinna med all träning iofs, men allt går med lite planering.



Lite " jag tar vad jag behöver, inte vad jag får " mentalitet nu.

Johanna

19 Apr 2011 23:06

Jag får säga godnatt, för god morgon passar inte så här dags haha!!

Nettan

20 Apr 2011 21:26

Det är klart att det går bra.

Ibland står det still med vikten, det gör det för mig just nu.



Vill önska dig en GLAD PÅSK!

Kommentera

Publiceras ej