gadsiT

9kommentarer

GODMORGON VÄSTINDIEN!

Jag är på toppen humör, jag vet inte varför för jag har sovit sämre än sämst inatt. Har träningsvärk - jag är fan hopplös, en hel dag på praktiken och sen träning och jag är slut. Får träningsvärk så lätt, ett jäkla bra tecken på hur ovan jag faktiskt är. Men det ska jag ändra på!

Idag är det middag-på-stan-dag med Ellen som gäller, det är en sån vecka igen. Få se vad vi hittar på för gott, just nu är jag sugen på allt. Är så hungrig!

Frukost - sen är jag fit for fight!

9 kommentarer

Jannica

19 Apr 2011 07:26

Härlig bild :)

Men det är skönt med träningsvärk, då vet man att de garanterat ger resultat. Hihi.

Maj

19 Apr 2011 07:28

Starkt av dig, att gå ner i vikt, så bra jobbat!! Du ska vara stolt!

Yasmine

19 Apr 2011 07:29

Hej

var med och tävla i dagens låt och vinn en länkning :)

Tipsa bara om en låt så är du med :D

josefin

19 Apr 2011 09:00

allt bra med dej? :)

Linda aka Javamorsan

19 Apr 2011 09:33

Jag har märkt att dom dagar man borde vara på sämst humör är man man som gladast av någon anledning!

Ha en underbar dag nu Kram

Frugan

19 Apr 2011 09:46

Vilken härlig bild på dig gumman :)

Malin I Form

19 Apr 2011 10:45

Sov också skitdåligt i natt :/

Pernilla

19 Apr 2011 11:52

Vad superfin du är då! :) Kan man bli annat än glad med detta vädret? Jag har till och med blivit motiverad till tentaplugg haha!

Anonym

22 Apr 2011 15:41

Fan vad dt borjar synas i ditt ansikte / käkbenen och hakpartit är helt tydliga. Super snyggt! MODELL!

Kommentera

Publiceras ej