För varje framgång - en motgång

13kommentarer

Jag vet inte vad det är med mig, varje gång det händer något positivt i någon annans liv så mår jag sämre.

1. Jag har fått ett nytt jobb! - jaha, jag är sämst.
2. Mitt liv börjar bli så bra! - fy fan för detta.
3. Jag har köpt en iphone! - jag orkar inte mer.

Alltså, jag blir till och med nedstämd på folk som gör eller får saker som jag redan har. Ju bättre andras liv blir desto sämre blir mitt eget. Självklart är jag glad för alla som lyckas, jätteglad. Men själv vill jag nog gå i ide, iallafall ett halvår. För det känns som att inget meningsfullt för mig kommer hända ändå.

Vilken soppa!

13 kommentarer

anna

13 Apr 2011 12:53

haha, känner igen det där. Det blir som en ond cirkel..

Frugan

13 Apr 2011 13:12

Gumman upp med hakan, du ska bara veta hur många det är som är avundsjuka på dig!!!

Katja

13 Apr 2011 13:36

Hejsan godingen, hur mår du egentligen? :O(

Massa kramar till gotjejen.. Tkr du är så duktig som kämpar på! Är det sommarjobb du fått? GRATTIS!!!

Pernilla

13 Apr 2011 14:58

Då är du välkommen att fortsättningsvis följa min blogg - det borde ju resultera i motsatsen haha! Nemen seriöst, det blir ju sådär ibland. Jag är precis likadan. Det känns som ens eget liv står still och det bara händer bra saker i alla andras liv ;)

Sanna

13 Apr 2011 15:10

Vad kul, vad är det för jobb? :)



Jag är också lite sådär ibland typ, ju bättre andra har det eller om någon gått ner mer i vikt än mig mm, desto sämre mår jag. Kan ibland inte riktigt bli glad för andra..

Linda aka Javamorsan

13 Apr 2011 15:20

Nej nu tar unga fröken och gaskar upp sig. Du är bra du är underbar. Se vad du gjort sen i höstas. Nu blir du positiv annars får du komma och bo hos mig är det uppfattat Massa kramar

Pernilla

13 Apr 2011 15:23

Sv: Haha! Shoppa loss och shoppa loss vet jag väl inte. Blev ju mest garderob o toaborste. Riktiga ikeashoppandet får vänta tills vi flyttat klart o man ser vad som verkligen behövs ;)

Frugan

13 Apr 2011 15:29

Jodå jag är det!!!

Nadja

13 Apr 2011 16:12

det låter inte skoj. hoppas det blir bättre.

Mrs D

13 Apr 2011 17:12

du verkar ha en rejäl svacka nu! =( kram på dej!



hur är det egentligen?

Emma - mitt fatass

13 Apr 2011 21:53

usch, sådär känner jag med =( Hatar det. SÅ fort något är bättre hos andra mår man ännu sämre själv.

Linda

14 Apr 2011 13:39

Jobb är nice, vad är det för jobb?

Linda

14 Apr 2011 15:02

Jahaaa nu fattar jag. Känner samma. Som jag sitter fast på samma place hela tiden liksom.

Kommentera

Publiceras ej