En bra fredag

6kommentarer

Här var det givmilt med updates under eftermiddagen/kvällen. Men det bjuder jag på! Man måste ju ha sånna dagar också, det visar ju att man lever.

Har varit hela dagen i Gävle och Valbo med B & Angel, dom bara shoppar och shoppar. Jag åt och åt. Haha, inte en enda grej köpte jag. Det fanns galet mycket jag ville ha såklart, men har jag bestämt att inte handla förän till sommaren, då är det så!

Sen åkte jag tillbaka in till Gävle vid 18 tiden och gick på bio med Elin, Red Riding Hood. Bra film, den kan jag rekomendera för alla er där ute.

6 kommentarer

linda -en vimsig mamma

22 Apr 2011 23:30

jo men det känns så meningslöst när man vet att man inte hinner träna så mycket man vill om inte alls imellan åt.. och att man glömmer att väga sig och det ena och det andra... kram

linda -en vimsig mamma

22 Apr 2011 23:57

oki men då hoppar jag denna vägning vilket fall som helst så en paus då =) kram

Nett

23 Apr 2011 05:28

Haha.. du Ullared, ja du kanske inte ens kommer att shoppa där om du inte shoppar i Gävle ;)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

23 Apr 2011 09:10

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

Fia

23 Apr 2011 12:19

Verkar va en film för mig ;D

Jannica

24 Apr 2011 23:36

Den filmen vill jag se :D

Kommentera

Publiceras ej