110428

3kommentarer

Frukost: Smörgås med ost och paprika + juice
Mellanmål: -
Lunch: Ost- och skinksallad med matvete
Mellanmål: Liten smörgås med dubbelt pålägg
Middag: Pasta med köttfärs
Mellanmål: Vindruvor

Övrigt: Cola light
Träning: Promenad 6.18 km
Kommentar: Jag är så stolt (inte över mina två smörgåsar ush) jag har gått 6.18 km, nytt rekord typ, alltså på en gång utan stopp. Har ju legat hela dagen med läxa och magont med mera, och på kvällen låg jag och velade, ut, inte ut, ut, inte ut.. Men jag tog mig ut, och det var så skönt!

3 kommentarer

Katja

28 Apr 2011 22:56

Hejsan gumman.. Du ÄR så duktig, du kämpar så bra.. Hade du bra väder i Påsk o i Bollnäs? KRAMQ!!

Linda - en vimsig mamma

28 Apr 2011 23:17

oki, men de kan du väl kolla upp =) kram

Linda - en vimsig mamma

28 Apr 2011 23:23

haha ja precis =) huvudet hänger inte med riktigt nu =) ahha

haft en skön dag annars då om du bortser från röda veckan ? kram

Kommentera

Publiceras ej