110427

6kommentarer

Frukost: Fil och flingor
Mellanmål: -
Lunch: Kycklinggryta med ris
Mellanmål: -
Middag: Varm macka med halloumi, parmaskinka och tomat
Mellanmål: Smörgås med dubbelt pålägg

Övrigt: Fanta till middagen
Träning: -
Kommentar: Jag mår inge bra idag, därav ingen träning. Får gört dubbelt imorgon eller något. Det var varmt idag och därav den goda fantan.
Men jag mår inte dåligt (förutom mensen, blää) är nöjd med dagen.


Min middag från Daikichi, 78 kr. Jag delade portionen och åt halva(halva) mackan med grönsaker. Och tog med mig en halv smörgås hem med grönsaker.
Någon som fattar? haha

6 kommentarer

Linda - en vimsig mamma

27 Apr 2011 23:14

ja dricker jag jag hela tiden för jag är beroende av cola 0 ...kan ej vara utan det så dricker ju sånnt varje dag oavsett röda veckan eller ej =(kram

Linda - en vimsig mamma

27 Apr 2011 23:23

oki, ja vi dr ck cola förut men nu har vi då brjat med cola 0 =) är du också beroende?kram

Angelica

28 Apr 2011 06:28

Ja fattar :)

charlie

28 Apr 2011 07:21

ja men awesome då hör du av dig innan du kmr :D vad skojj!

Bibbi

28 Apr 2011 08:27

Fattar alldeles utmärkt :)

Händer idag då?

Kramen i solskenet :)

Malin I Form

28 Apr 2011 11:19

Jösses, det såg gott ut!

Kommentera

Publiceras ej