110425

3kommentarer

Frukost: Knäcke med ost, grönsakröra
Mellanmål: -
Lunch: Kyckling med egengjord klyftpotatis
Mellanmål: Daimglass
Middag: Kycklingsallad
Mellanmål: -

Övrigt: Daimglass, cola light
Träning: Gym 1 h 30 minuter
Kommentar: Jag har börjat skrivit ut alla målen som jag ska ta (sex om dagen) och ett - på dom som jag inte tagit/missat/hoppat över. Idag blev det två.
Och daimglass, alltså det var sån varm dag och vi åkte och köpte 4 glasspaket och åkte ner till bror med familj och käkade, självklart tappade han ett paket i skurhinken så det blev 3 kvar, haha.

3 kommentarer

Malin I Form

25 Apr 2011 22:29

Daimglass var inte igår :O



SV: Haha, du är välkommen!

Jannica

25 Apr 2011 23:16

Hahaha :D

fanny

26 Apr 2011 01:48

Sv: ja, men jag visste om jag fick lägga ut bild på dig:-P. Josefin totalförbjöd mig att lägga ut på henne:P



Tackar!^^

Kommentera

Publiceras ej