110416

3kommentarer

Frukost: Fil & flingor
Lunch: Kyckling tortilla
Mellanmål: Jordgubbar
Middag: Kinamat, stekt ris med kyckling
Mellanmål: Popcorn

Övrigt: Cola light, zingo
Träning: Promenad, ca 3,5 km
Kommentar: Oj en zingo, men jag hade solat några timmar och gått en promenad och blev äckligt sugen på en. Jag har syndat - det är då fan. Annars är jag nöjd med mitt mat intag idag. Massor med gott!


Dagens lunch från Nya Konditoriet här i Bollnäs. 45 kr, hur gott som helst. Älskar att man får jordnötter med i all kyckling och grönsaksblandning.

3 kommentarer

Malin - Mamma till Nova

17 Apr 2011 07:41

Å mums, det där såg gott ut :)

Milis Värld

17 Apr 2011 09:28

Men jösses vad billigt!! :O De ser sjukt gott ut oxå! På fiket här där jag bor får man ge 70kr för en skitäcklig tacotallrik. Not worth it! :/ En räkmacka likaså. Hemskt!

Jenny

17 Apr 2011 16:48

Oj bra pris som passar en student!! :)

Kommentera

Publiceras ej