Det är lördag folk!

2kommentarer

Jag har precis ätit lunch och kollat klart på bethoven tvåan som gick på kanal 5 nyss, haha. super bra, eller icke. Men rätt härlig och duger perfekt en lördag. Hade ju aldrig sett den förut ens.

Men vad ska man göra nu?
Jag är så jäkla slö idag.

Har kollat på Miami Ink, Skål, Gilmore girls och Bethoven.
Haha. Sjukt.

Bara för att bror ringde klockan 8 imorse, jag som skulle ha min första sovmorgon denna vecka. Absolut inte före 9 tänkte jag, men hm.

Så tänkte tydligen inte han.

2 kommentarer

Anonym

18 Sep 2010 16:31

har också bara suttit framför tv'n idag typ!!!!!

Jenny

18 Sep 2010 19:30

Mja lite tunt på "fritiden" men har folk i klassen som jag umgås med i skolan (som varit rätt intensiv på sistonde), sen ja hon jag pratat med i väntan på tåget har det inte klickat med direkt....Sen har jag en "kille" som jag träffat 2 gånger nu (Senast idag)...

Kommentera

Publiceras ej