Det är fredag folk!

5kommentarer

Och fullständigt kaos här hemma. Jag sitter nu och försöker få tag i hofors hus för att se om dom har någon bra lägenhet åt mig, typiskt rabarber.
Men what to do?

Gjorde en smoothie till lunch idag, mango juice, äpple/päron juice, jordgubbar och is med proteinpulver. Måste säga att jag har smakat godare smoothies i mina dagar, tror det var proteinpulvret som förstörde - det enda jag inte får ta bort.

Än en gång.
What to do?

Nu ska jag kika vidare på lite beverly hills 90210 säsong 10!
(DEN SISTA!)

5 kommentarer

Katrin

10 Sep 2010 13:35

Ja nyfiken är jag så absolut kommer jag kika in här lite då och då ;)

DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

10 Sep 2010 14:32

oooooooooooooooooooooooooh, det LÄT iaf gott.. :)

fast jag vet flörstås inte hur detdär pulvret smakar. :P



vi har ingen mixer längre så de blir svårt o gö såna där. mennnn, har ju iofs en stavmixer man kan använda.. hmmm... yoggi har vi.. en apelsin har jag.. ööh... ett äpple.. tomat?

går ju inte, skär ju sig. :/



öhm. aja, jag får väl försöka knåpa hopa nåt. Vincent vill nog också ha. :)



NÅN gång får han väl lära sig att inte slabba med kladdig mat? :P



N I L M A

10 Sep 2010 17:34

Men det finns ju vissa godare proteinpulver än andra :D Får du prova olika?

Bunny

11 Sep 2010 01:09

Ja vill också ha lägenhet!

Men inte i hofors:P



Hur kommer det sig att du alltid har massor med kommentarer?

Jag har aldrig några. Bara från dig^^

Tobias

11 Sep 2010 02:22

haha jora, du får kolla ändå fastän du blir avis ;)

Kommentera

Publiceras ej