Oh så härligt jag mår!

4kommentarer

Jag är så stolt över mig själv just nu, en halvtimme efter ett jobbigt träningspass, efter ett glas med saftsoppa med massa c-vitamin känner jag mig härligt pigg ändå.

Känns som jag skulle vilja ut och springa till och med? Är det såhär det kommer vara hela tiden så kommer jag få panik. But I like it. Vill nästan ställa mig på vågen nu och kolla, känns som att det måste hänt något sen i onsdags iallafall, men jag väntar. (Har jag bestämt att vägdag ska vara onsdag, så ska det vara onsdag).

Nu ska jag hoppa i duschen!

4 kommentarer

Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

04 Oct 2010 11:45

Hehe varför är det tur att det är ett tag kvar? ;)

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

04 Oct 2010 13:14

men guh ja, hjälp, om de faktiskt tar MED den scenen i teve...

en virrig donk som letar kamera i väskan..^^

i en entimmes-kö..



du onsdagar, jag torsdagar då.

eller jag har torsdag som magbild-dag, för de är då jag byter vecka. men hade jag haft en våg, hade det blitt vägning också då. :P

ERICAPERZZON

04 Oct 2010 13:21

Det är härligt att träna, gäller bara att komma igång!:)



Svar: Ja jag är riktigt nöjd med dom:) Fodrade är dom också;P



/E

Karolina

04 Oct 2010 23:00

låter bra!

Kommentera

Publiceras ej